Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16791 Hij Kan Toch Niet Zomaar Met Vakantie Gaan

• Auteur

Hoidiehoi

Heb ik eindelijk de stap gezet om mijn ha teurg te bellen. (ik zou deze maand mijn verwijzing naar de gyn krijgen) Is hij deze week vol, en volgende week gaat hij met vakantie!!!!!!!! Dat kan toch niet zomaar?? Hij had me best even kunnen bellen

Nou ja, de assistente vond het ook wel sneu ls ik daarop moest wachten, dus nu belt hij me zometeen terug!! Wauw, ik wist niet dat ze dat deden……

Nu dus maar hopen dat hij me doorverwijst via de telefoon. Ik duim duim duim duim duim duim duim……….

Jullie horen het wel weer,
    Liefs Annet

#2829371 Quote

hoi hoi

goh wat een gedoe allemaal, en alles duurt zolang en ik kan me voorstellen dat je er dan gek van wordt……… want het kan natuurlijk niet snel genoeg gaan..

maar ja ,, wie weet daoet het manndje wonderen en ben je daarna extra vruchtbaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihihi

in ieder geval komt onze tijd echt nog wel..

liefs tobi

#2829281 Quote

IK DUIM MET JE MEE!!!

Zou toch echt balen zijn als hij op vakantie gaat zonder dat jij je verwijzing hebt!!!

succes,

and let us know!!

liefs Bri

#2829282 Quote

ik duim ook met je mee, al kan ik niet zo'n leuk plaatje erbij doen haha…
    spannend hoor, gewoon op je allerzieligst/wanhoopigst doen!
    Ik amg over een uurtje de ha bellen over mijn vraag, ben benieuw voor ons!
      xmij

#2829285 Quote

He Annet, gewoon die afspraak met de gyn maken, tegen de tijd dat je terecht kan is je ha wel weer terug van vakantie om de verwijzing te typen… toch?!

Succes en liefs

#2829289 Quote

oh meid!!

ik hoop zooooo dat je nog snel doorverwezen word!! ik duim voor je!!

liefs janine

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829313 Quote

nou succes en laat even weten hoe het is afgelopen oke?!

groetjes Chili

#2829317 Quote

heeft ie al gebeld?? Hoe laat zou die bellen anders??

#2829318 Quote

Nee!!!!
    Ik ga zo zelf maar weer even bellen, wantz it nu naast de telefoon te wachten en dat schiet natuurlijk niet op……

Wordt vervolgd
    Liefs Annet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen