Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16793 Nog Geen Duiveltje Op Bezoek Hopen Dat Dat Zo Blijft

• Auteur

Hallo meiden.
    Vandaag mijn NOD dag!
    Nou Nog niks…………………
    Dus een test gedaan.
    Maar een beetje een rare uitslag.
    Ik test met van die papieren strookjes.
    En deze geven dan twee strepen.
    Nu gaf die van mij een controle streep.
    Maar de andere streep die kwam, was niet op de juiste plek???
    Maar veel verder vooraan de teststrip.
    Iemand dit al eerder gehad??
    Misschien ben ik gewoon veel te vroeg.
    Denk het wel, dus gewoon even een paar dagen afwachten.
    Maar wil zo graag dat het lukt…..
    Groetjes

#2829287 Quote

Ik hoop voor je dat het raak is.
    Ik nog nooit zo'n test gehad.Maar je moet je niet te blij maken anders valt het misschien wel tegen.Ik moest vorige week maandag ongi worden en ben het tot nu toe niet geworden maar ben ook niet zwanger.Ik loop al een half jaar via de gynecoloog en het wil nogh niet echt lukken maar je moet wat er ook gebeurd wel hoop houden.

Ik zal voor je duimen,

x wendy

#2829294 Quote

Hallo,
    Als ik jou was zou ik nog even wachten met testen. Deze test klinkt een beetje vaag   dus misschien is een kruidvat of clear blue test handiger / makkelijker.
    Succes met wachte.
    Liefs Rene

#2829304 Quote

hoi hoi,

welke merk test heb je??
    hopelijk geen matcare??
    die schijnen niet zo betrouwbaar te zijn….heb ik laatst geleerd

zou nog  ff wacvhten en dan clear blue gebruiken!!

liefs Bri

#2829359 Quote

goh wat komt mij dit bekend voor haha had test van matcare en streepje op verkeerde plek…helaas niet zwanger…maar dat betekend natuurlijk niet dat jij niet zwanger bent, maar dat streeepje betekend niks zie zo voor me waar die zit want heb precies hetzelfde gehad en de test is dus negatief…dus ik zou als ik jou was een andere tset aanschaffen en dan over een paar dagen ofzo weer testen

succes!!!!

liefs leetje

#2829374 Quote

hoi hoi

inderdaad meid , dat is raar……….

als ik jou was zou ik ook een andere test kopen, waar hier wordt je alleen maar onzekerder van…………

en ik duim voor je dat hij positief is..

liefs tobi

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829383 Quote

Hey, dat klinkt inderdaad vreemd die test!
    Maar hoe is het nu? Ik had ook gisteren m'n NOD, en ook hier nog geen red devils… Wel 't gevoel dat ze vandaag gaan komen helaas.
    Maar als er bij jou nog steeds niets te bekennen is zou ik gewoon een keer een andere test doen hoor, desnoods over een paar dagen,  dan weet je het meteen zeker.

Succes!!

xHes

#2829437 Quote

hoi meis,,
    had nog nooit van zo een test gehoort maar klinkt idd vaag en fustrerend voor jou..
    ik had gister ook mijn nod en ook 1dag overtijd mijn test was gewoon van de apotheek maar helaas ook neg..dus nog maar een paar daagjes wachten en dan haal ik er een van kruitvat die schijnen namelijk wel goed te zijn,, heel veel succes zal voor je duimen,, liefs bianca

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen