Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16794 Helaas Op Naar De Volgende Maand

• Auteur

He lieve meiden,

Ik had vertelt dat ik maandag naar de dokter moest voor een test en een echo.Maar helaas het is niet gelukt deze maand.Ik ben ook niet ongi geworden dus had nog een beetje hoop dat het eindelijk zo ver was.Nu heb ik tabletjes gekregen om de ongi op te wekken en dat moet ik 7 dagen slikken.Danm oet ik vervolgens 3 dagen niets doen en dan weer mijn puregon spuiten zetten (hormoon spuiten).De dokter wil dan op 7 november mij terug zien en dan maakt hij een echo om te kijken of mijn eitjes zijn gegroeit.Als het eitje dan 2 mm is zal ik weer een spuit krijgen voor de eisprong.En dan maar hopen dat het wel raak zal zijn.Maar ik wilde jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties.Ik hoop wel dat jullie wat meer geluk hebben met het in verwachting raken.Heel veel succes allemaal en geef de moed NOOIT op.

XXX  wendy

#2829293 Quote

Hoi Wendy,
    Wat enorm balen voor je !!!!
    Ik hoop dat het volgende maand beter gaat, lijkt me wel een gedoe met spuiten en medicijnen of valt het wel mee.
    Je weet in ieder geval waarvoor je het doet.
    En inderdaad NIET OPGEVEN !!!
    Liefs Rene

#2829367 Quote

hoi hoi

he maid wat jammer voor je dat het niet raak is… en wat goed van je om postitief te blijven denken… ik denk an je   en hoop voor je dat het snel raak bij jou mag zijn..

liefs tobi

#2829390 Quote

Bedank voor de reacties.

Het spuiten is inderdaad vervelend maar ja we doen het uiteindelijk voor een mooi klein wondertje.Het positief blijven is niet altijd even makkelijk maar ja we moeten verder en we hopen gewoon op een betere maand.

groetjes wendy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen