nou ik heb gebeld hoor…wat een pokkewijf!!! We hebben een nieuwe ha, ivm verhuizng, ik ken der ietwat omdat ze om de hoek woont, maar wat een pokkewijf. Duidelijk zelf geen kinderen gekregen. Ik vroeg dus naar mijn cyclus (dag 18 ov, dag 27 ong) en of dat medisch gezien een probleem kon zijn, (vroeg nog niet eens naar de tabletten voro uitstelling menstruatie…denk bouw het langzaam op..) haar reactie: 70% wordt binnen het eerste jaar zwanger en 90% ibinnen het tweede jaar, niet mee bezig zijn, gewoon gaan vrijen en het komt vanzelf! nOu ja zeg! Dus ik nogmaals uitleggen dat over mijn ovulatie, ze zei dat dit medisch gezien niet kon, dat er altijd ongeveer 14 dagen zat tussen ov en menstruatie, maar ik ben toch niet gek!! Zei ook dat ik het voelde en dat de ov testen het uitwezen, maar ze zei nogmaals dat ik er niet teveeel mee bezig moest zijn en gewoon moest vrijen, misshien een week eerder. Vertelde haar dat we heus niet alleen op die dag vreeen, maar ook wel op andere dagen,. Ze kapte het af met dat het heus wel kwam. En toen ik zei: en als het nou niet komt? Toen zei ze: Als het over 2 jaar nog niet zover is kun je langskomen hierover!!!!
TWEE JAAR!! Is ze wel goed bij der hoofd!!! Nou ik weet wel dat als het over een half jaar nog iet zover is, ik een ander ha zoek! Raar mens… Ze luisterde niet eens serieus, haar enige antwoord was er niet teveel mee bezig zijn…lekker makkelijk praten!
Zo even gal gespuwd… en nou ga ik nog twijfelen ook aan mezelf, als zij zegt dat het medisch niet mogelijk is mijn cyclus, hoe kan dat dan?????? Want het is echt zo, twee keer met de ov test van clear blue op dag 18 en ook 2 keer daarna gewoon ongesteld op dag 26/27…ben ik nou gek dan??
liefs mij