Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16797 Wat Een Kt Wijf Onze Huisarts Even Gal Spuwen

• Auteur

nou ik heb gebeld hoor…wat een pokkewijf!!! We hebben een nieuwe ha, ivm verhuizng, ik ken der ietwat omdat ze om de hoek woont, maar wat een pokkewijf. Duidelijk zelf geen kinderen gekregen. Ik vroeg dus naar mijn cyclus (dag 18 ov, dag 27 ong) en of dat medisch gezien een probleem kon zijn, (vroeg nog niet eens naar de tabletten voro uitstelling menstruatie…denk bouw het langzaam op..) haar reactie: 70% wordt binnen het eerste jaar zwanger en 90% ibinnen het tweede jaar, niet mee bezig zijn, gewoon gaan vrijen en het komt vanzelf! nOu ja zeg! Dus ik nogmaals uitleggen dat over mijn ovulatie, ze zei dat dit medisch gezien niet kon, dat er altijd ongeveer 14 dagen zat tussen ov en menstruatie, maar ik ben toch niet gek!! Zei ook dat ik het voelde en dat de ov testen het uitwezen, maar ze zei nogmaals dat ik er niet teveeel mee bezig moest zijn en gewoon moest vrijen, misshien een week eerder. Vertelde haar dat we heus niet alleen op die dag vreeen, maar ook wel op andere dagen,. Ze kapte het af met dat het heus wel kwam. En toen ik zei: en als het nou niet komt? Toen zei ze: Als het over 2 jaar nog niet zover is kun je langskomen hierover!!!!
    TWEE JAAR!! Is ze wel goed bij der hoofd!!! Nou ik weet wel dat als het over een half jaar nog iet zover is, ik een ander ha zoek! Raar mens… Ze luisterde niet eens serieus, haar enige antwoord was er niet teveel mee bezig zijn…lekker makkelijk praten!
    Zo even gal gespuwd… en nou ga ik nog twijfelen ook aan mezelf, als zij zegt dat het medisch niet mogelijk is mijn cyclus, hoe kan dat dan?????? Want het is echt zo, twee keer met de ov test van clear blue op dag 18 en ook 2 keer daarna gewoon ongesteld op dag 26/27…ben ik nou gek dan??
    liefs mij

#2829307 Quote

nouja wat een TROL!!!!!

ik zou meteen een andere HA nemen!!!!
    2 jaar niet normaal!!
    zou echt overstappen!!
    als er wat aan te doen is?? alleen maar pilletjes!! die kan ze toch wel geven??

nouja succes!!

liefs Bri

#2829310 Quote

thanx voor je reactie. Het is inderdaad een trol, ik had zon geweldige geniet dag vandaag. Lekker met mijn dochtertje rommelen in ons nieuwe huis, maar ben helemaal van slag nu door dat mens…
    Ik wacht nog even af, en als ik bij maand 8 ben e nog niet zwanger ga ik het nog een keer proberen en als ze dan nog zo reageert (wrs wel..) dan stap ik over, heb ik met mezelf afgesproken…
    x mij

#2829311 Quote

Nou ja zeg!! Wat een idioot!!!!

Ik zou idd als ik jou was gelijk een andere huisarts zoeken. En anders gewoon eens naar het ziekenhuis bellen naar de afd. gyn. en daar eens vragen.
    Ik zou het echt niet pikken. Het is toch jouw lijf!!!

Laat ze de pest krijgen en zoek een ander (je hebt ook recht op een second opinion)
    Succes, liefs Annet

#2829316 Quote

zou dat kunnen ja? naar het ziekenhuis bellen voor informatie? Heb daar nog nooit over nagedacht, maar zullen die ook zoiets hebben als een tel spreekuur???

#2829319 Quote

ja ik zou het gewoon proberen!!

op het http://www.zwangerenzo.info forum kan je vragen stellen aan een verloskundige….misschien kan je het daar vragen??

succes,

liefs Bri

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829370 Quote

hoi hoi
    \

jetje meid wat naar om zo'n reactie te krijgen.. je voelt je toch onzeker en dan wil je toch duidelijkheid………en nu heb je nog niets gehoord waaar je wat aan hebt..

ik zou inderdaad ook kijken of je nog ergens anders informatie kan verkrijgen via ziekenhuis oid… of internet soms kan je daar ook vragen stellen………

en wbt die ha hebben jullie geen aander in het dorp/stad .. wie weet kan je die bellen..

liefs tobi

#2829398 Quote

hoi hoi,

ik dacht gelezen te hebben dat de lutaele fase minimaal 10 dagen moet hebben als ie korter is dan heeft het eitje niet genoeg tijd in te nestelen ofzo.
    dus als het 10 dagen is kan je inderdaad zwanger worden maar korter is wel erg krap.

liefs Bri

#2829401 Quote

hallo hallo
    bedankt weer voor de reacties, het wrodt inderdaad bij mij wel erg krap met op dag 18 testen op ov test, dus begrijp ik nu ook nog 1 a 2 dagen later!!! de echte ovulatie pas, bij mij dus wrs op dag 19, te voelen aan de pijn gisteren haha…
    Nou en dan ben ik over 7 a 8 dagen weer ongesteld. En inderdaad is mijn ongesteldheid ook niet wat het altijd was. Ik ben maar 1 a 2 dagen ongesteld, verlies eignelijk heel weinig bloed, vooral bruin vooraf en bruin erna, maar ook neit om over naar huis te schrijven. En dan denk ik het dat echt afgelopen is en dan komt er ineens toch nog wat rood bloed meestal op dag 3…vreemd he!
    Nou nogmaals ben ik natuurlijk half juni gestopt met de pil, uds nog niet zzoooo lang geleden, maar toen ik 4 jr geleden ben gestopt had ik deze rare dingen niet! NOu zat er natuurlijk wel een zwangerschap enzo tussen..
    Ik ga inderdaad maar eens verder kijken of er iemand is die me zekerheid kan geven…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen