Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16798 Haal Ik Me Nu Van Alles In Mijn Kop

• Auteur

Hoi

volgende week dinsdag zit ik op de 30 dag nog weekje dus.
    Maar voel me zo raar.

We zijn nu voor de 2e bezig en met de eerste zijn we 5 jaar bezig geweest en uiteindelijk via IUI.
    Nu al weer een jaar bezig.

En we hebben afgelopen tijd flink geklust. en heb affentoe nu zo'n raar gevoel in mijn buik en nu 1 borst is erg gevoelig plus mijn tepel ook niet de hele tijd maar toch.
    Maak me eigen weer helemaal gek ermee.
    ben ik zwanger of niet denk ik nu de hele tijd.
    Testen kan nog niet maar. wordt er gek van.

aan de ene kant denk ik weer zal wel weer niet en speelt mijn lichaam weer spelletjes met me.

Maar wilde het even kwijt.

Groetjes Jenny

#2829336 Quote

hoi hoi

Ik ga keihard voor je duimen!!!

succes!!! liefs janine

#2829372 Quote

hoi hoi

nou ik duim voor je…………heel hard dat het zo mag zijn…

heel veel liefs tobi

#2829461 Quote

Heftig zeg 5 jaar, ik vond 2 jaar al zo veel.
    Tja in principe kan je natuurlijk zwanger worden maar dat het niet innesteld of niet goed.
    Ik heb er zelf ooklast van misselijk, last van mijn buik, melk uit mijn borst.
    Maar iedere keer weer duivels.

Ze zeggen trouwens dat je als je al een kind hebt na 6 mnd al verminderd vruchtbaar bent. Misschien toch weer de mmm in?

#2829507 Quote

ik ben de laatste dagen niet te genieten voel me moe rot en nu heb ik weer het gevoel dat ik weer niet zwanger zou zijn denk dat me lichaam echt spelletjes met me speelt en maak me eigen gek.

maar we wachten wel weer af. meer kunnen we niet doen
    groetjes jenny

#2829509 Quote

Jenny kan me goed voorstellen dat je jezelf gek maakt hoor. Zeker na die 5 jaar en nu dus al weer een jaar. Hoop zo ontzettend voor je dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Zal voor je duimen dat het raak mag zijn!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen