Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16799 8 Dagen Overtijd Negatieve Test

• Auteur

hoi dames,
    Nu ben ik al 8 dagen overtijd van mijn 35 dagen cyclus.
    dit is de langste die ik heb meegemaakt!!!
    Heb al wel een test gedaan bij 5 dagen overtijd maar die was negatief
    Verlies wel af en  toe bij afvegen wat bloed/bruin maar echt weinig.
    en heb dit nu ook al weer 5 dagen normaal was het allang doorgekomen.
    zit er nu echt op te wachten want ik verwacht niet dat ik zwanger ben ( heb namelijk nergenst geen last van)
    en de test was duidelijk niet zwanger!!!
    Wacht nog een paar dagen komt het niet verder doorzetten dan doe ik nog een test en weer negatief dan ga ik naar de dokter.
    Dit is de 6 ronde maar door die lange cyclussen ben ik al weer ruim  7 maanden bezig
    en 10 maanden geleden gestopt met de pil.
    Bij mijn eerste was ik na 4 maanden weer ongv regelmatig en na 6 maanden zwanger.
    Dus we wachten gewoon nog af!!! hoe frusterend het ook is zeker als je hoor hoeveel er zwanger zijn bv op mijn werk en omgeving…ben echt blij voor ze want ik weet wel hoe het is. maar daardoor word ik er wel weer mee geconfronteerd.
    En wil het nu een beetje met rust laten, omdat ik nu ook even niet meer weet hoe mijn cyclus in elkaar zit!!

Weer een heel verhaal maar moest het ff kwijt.
    Probeer ook hier niet teveel meer te komen omdat ik het ff wil loslaten ok! sorry
    veel sterkte allemaal.
    en voor diegene die zwanger zijn VAN HARTE GEFELICITEERD!!

PS Alma ik zag dat jij met bri de lijst nu bij hou maar ik heb nu dus nog geen idee wanneer mijn volgende nod is!
    laat het nog wel weten zodra ik het weet!

Groetjes Renata

#2829335 Quote

hoi renata!!

Wat vervelend allemaal weer. Ik vind het echt sneu, ook omdat ik ook overtijd was en dan heb je nou eenmaal hoop. Maar er is nog hoop voor je!! Ik had namelijk ook dat oude bruine bloed, zoals ik die altijd heb voor mijn ongi, en ben wel zwanger!! Maar ik moet erbij zeggen dat het veel minder was dan anders.

Kop op meid, ik duim keihard voor je!!!

liefs janine

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen