Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16802 Hebben Jullie Dit Ook Wel Eens Mee Gemaakt

• Auteur

Hoi,

Had mijn eerste berichtje gisteren per ongeluk  als reactie geplaatst bij ANGEL27, misschien vandaar dat er geen reacties kwamen, dus ik probeer het gewoon nog een keer!

Hallo aan alle meiden hier,

Ook voor mij is het de eerste keer dat ik dit forum bezoek! Wel vaker al meegelezen, maar nog niet eerder gereageerd.

Mij moet iets van het hart: op 20 september besloten mijn man en ik dat niets een 2e zwangerschap meer in de weg hoefde te staan. januari 2004 bevallen van een dochter en tja het begon weer te kriebelen! Eind augustus ben ik voor het laatst ongesteld geweest en pas afgelopen woensdag (avond) hebben we  een test gedaan. Helaas maar 1 streepje, ik dacht dat het misschien zou liggen aan de avond('s morgens zou het hormoon in grotere mate aanwezig zijn), dus vandaag toch weer getest, maar niet direct de eerste urine, maar na 3 grote koppen thee en een aantal "plasjes" verder. Resultaat: weer 1 streepje, maar in de bijsluiter las i kdat je de urine ook teveel kan verdunnen en dat er dan niet voldoende van het zwangerschapshormoon aanwezig zou kunnen zijn.

De reden dat ik zo laat pas ben gaan testen,  is omdat bij mijn eerste zwangerschap ik ook nooit gedacht had dat het direct raak zou zijn, omdat ik onregelmatig ongesteld was. Nu ging het de laatste maanden redelijk op tijd, toch wilde ik even wachten.

Nu weet ik even niet wat ik moet doen. Heb niet het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar twijfel nu wel of ik niet zo vol zit van zwanger worden dat mijn ongesteldheid gewoon op zich laat wachten.

Hebben jullie evt tips?

bedankt alvast

groetjes NR

#2829333 Quote

Hoi NR,

Je zou natuurlijk nog een keer kunnen testen met ochtendurine. Maar ik weet nog van mijn vorige kortstondige zwangerschap dat het niet uitmaakt wanneer ik testte. Positief alom als er genoeg hormonen in zitten.
    Je kan ook nog een week wachten en het dan nogmaals proberen. Misschien heb je nog niet genoeg HcG in de urine zitten.
    Anders kan je altijd nog naar de huisarts en vragen of hij/zij een test wil doen.
    Verder weet ik ook niks.

Sterkte
    Liefs
    Joanna

#2829342 Quote
    quote: Roedje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2005 15:50:18'));

Hoi,

Had mijn eerste berichtje gisteren per ongeluk  als reactie geplaatst bij ANGEL27, misschien vandaar dat er geen reacties kwamen, dus ik probeer het gewoon nog een keer!

Hallo aan alle meiden hier,

Ook voor mij is het de eerste keer dat ik dit forum bezoek! Wel vaker al meegelezen, maar nog niet eerder gereageerd.

Mij moet iets van het hart: op 20 september besloten mijn man en ik dat niets een 2e zwangerschap meer in de weg hoefde te staan. januari 2004 bevallen van een dochter en tja het begon weer te kriebelen! Eind augustus ben ik voor het laatst ongesteld geweest en pas afgelopen woensdag (avond) hebben we  een test gedaan. Helaas maar 1 streepje, ik dacht dat het misschien zou liggen aan de avond('s morgens zou het hormoon in grotere mate aanwezig zijn), dus vandaag toch weer getest, maar niet direct de eerste urine, maar na 3 grote koppen thee en een aantal "plasjes" verder. Resultaat: weer 1 streepje, maar in de bijsluiter las i kdat je de urine ook teveel kan verdunnen en dat er dan niet voldoende van het zwangerschapshormoon aanwezig zou kunnen zijn.

De reden dat ik zo laat pas ben gaan testen,  is omdat bij mijn eerste zwangerschap ik ook nooit gedacht had dat het direct raak zou zijn, omdat ik onregelmatig ongesteld was. Nu ging het de laatste maanden redelijk op tijd, toch wilde ik even wachten.

Nu weet ik even niet wat ik moet doen. Heb niet het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar twijfel nu wel of ik niet zo vol zit van zwanger worden dat mijn ongesteldheid gewoon op zich laat wachten.

Hebben jullie evt tips?

bedankt alvast

groetjes NR

Hoi NR

IIk hoop voor je dat je toch zwanger bent als je test met ochtend urine of over een paar dagen.

Groetjes Sarah

#2829346 Quote

hoi hoi,

ik zou ook ff met ochtendurine testen en het liefst met een clear blue test!!

succes!! (laat je de uitslag weten???)

liefs Bri

#2829353 Quote

Regelmatig???

Ik ben bevallen in juli vorig jaar en in 1 jaar 4x ongesteld geworden.. dus het kan ook nog gewoon een gevolg zijn van de bevalling…

#2829376 Quote

hoi hoi

inderdaad ik zou ook  over en paar dagen nog een keer testen met en test en dan ochtend urine gebruiken…………

niet van te voren plassen oid

en anders even je ha bellen ..

succes ermee

liefs tobi

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829381 Quote

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties. We zijn het er al over eens dat we dit weekend nogmaals, maar nu 's morgens,   een test gaan doen. Vind het wel spannend, vooral omdat bij onze eerste de 1e test direct positief was. We wachten nog even af en ik laat het zeker weten.

groetjes NR

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen