Hoi,
Had mijn eerste berichtje gisteren per ongeluk als reactie geplaatst bij ANGEL27, misschien vandaar dat er geen reacties kwamen, dus ik probeer het gewoon nog een keer!
Hallo aan alle meiden hier,
Ook voor mij is het de eerste keer dat ik dit forum bezoek! Wel vaker al meegelezen, maar nog niet eerder gereageerd.
Mij moet iets van het hart: op 20 september besloten mijn man en ik dat niets een 2e zwangerschap meer in de weg hoefde te staan. januari 2004 bevallen van een dochter en tja het begon weer te kriebelen! Eind augustus ben ik voor het laatst ongesteld geweest en pas afgelopen woensdag (avond) hebben we een test gedaan. Helaas maar 1 streepje, ik dacht dat het misschien zou liggen aan de avond('s morgens zou het hormoon in grotere mate aanwezig zijn), dus vandaag toch weer getest, maar niet direct de eerste urine, maar na 3 grote koppen thee en een aantal "plasjes" verder. Resultaat: weer 1 streepje, maar in de bijsluiter las i kdat je de urine ook teveel kan verdunnen en dat er dan niet voldoende van het zwangerschapshormoon aanwezig zou kunnen zijn.
De reden dat ik zo laat pas ben gaan testen, is omdat bij mijn eerste zwangerschap ik ook nooit gedacht had dat het direct raak zou zijn, omdat ik onregelmatig ongesteld was. Nu ging het de laatste maanden redelijk op tijd, toch wilde ik even wachten.
Nu weet ik even niet wat ik moet doen. Heb niet het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar twijfel nu wel of ik niet zo vol zit van zwanger worden dat mijn ongesteldheid gewoon op zich laat wachten.
Hebben jullie evt tips?
bedankt alvast
groetjes NR