Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16804 Nieuw Op Forum Even Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben Natalie en nieuw op het forum. Ik ben 28 jaar en we proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. We zijn inmiddels in ronde 8 aanbeland. Deze week is mijn NOD dus ik ben er op dit moment erg meebezig….(???!!!) Moet nog twee dagjes wachten maar het duurt zo ontzettend lang…Allerlei vage klachten, ben al een week ontzettend moe waar dat nu vandaan komt… een griepje onder de leden of toch….

Gr. Natalie

#2829347 Quote

halloooo,

welkom hier!!!!

tis hier reuze gezellig!!!
    en  ook een beetje verslavend!!
    spannend hoor!! bijna je NOD!! en die kwaaltjes….
    je bent al 8 maanden bezig dus het mag weleens tijd worden he…….
    wij gaan voor ons 2e kindje en zitten  pas in de 3e ronde……maar van mij mag het nu wel komen hihihi….

als je wil kan je je hier aanmelden : http://groups.msn.com/leukea-s-mamas

hier kan je gezellig  chatten

nou succes nog met wachten….

liefs Bri

#2829358 Quote

Hoi Nathalie

Ik ben ook net nieuw op het forum.
    Ik vind dat er veel info te vinden is en ik vind het fijn dat je van alles kan vragen.

Groetjes, Sarah

#2829361 Quote
    quote: Natje 28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2005 17:42:14'));

Hallo allemaal,

Ik ben Natalie en nieuw op het forum. Ik ben 28 jaar en we proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. We zijn inmiddels in ronde 8 aanbeland. Deze week is mijn NOD dus ik ben er op dit moment erg meebezig….(???!!!) Moet nog twee dagjes wachten maar het duurt zo ontzettend lang…Allerlei vage klachten, ben al een week ontzettend moe waar dat nu vandaan komt… een griepje onder de leden of toch….

Gr. Natalie

Hoi Natalie

Welkom op ons forum.
    Je kan hier alles vragen, dus als je vragen hebt….. barst los.
    er is altijd wel iemand met een antwoord!!

En we hebben ook nod lijst(lijst waar op staat wanneer je niet ongesteld moet worden) als je daar op wilt, moet je even je gegevens achterlaten (naam, leeftijd, en je ronde)

Dan zetten Bri of ik je op de lijst.

Nou veel plezier hier en laten we allemaal snel zwanger raken!!!

Liefs Alma

#2829400 Quote

Hoi, hoi,

Bedankt voor jullie lieve reacties!! Voor het NOD lijstje … nou daar komt ie;

Natalie, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje, NOD 20-10

Gr. Natalie

#2829498 Quote

hoi hoi

welkom hier, het is altijd gezellig…….

veel liefs tobi

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen