Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16805 Kan Het Misschien Ietsje Mionder

• Auteur

Nou vraag ik je!!!

Ik vind het ook niet helemaal ok dat Tanja van BB niet is gestopt met roken, en het is natuurlijk best een beetje vreemd dat ze uberhaupt in het huis zit, maarrrrr:

Nou zit ik naar dat NSE te kijken, wordt ze echt compleet onderuit gehaald!!!! Ze roepen op televisie dat er maar een voogd moet komen omdat Tanja dat kind natuurlijk niet goed zal opvoeden!!?????? Waar halen ze het recht vandaan. Dit baseren ze dan op het feit dat ze een sigaret opstak toen ze weeen kreeg, maar: Ze is nou eenmaal niet gestopt met roken (zoals miljoenen vrouwen, die ook niet op tv komen als misdadiger omdat ze roken) dus is het toch niet zo gek dat ze ging roken.

En staat er dan als je niet kan stoppen met roken al vast dat je een slechte moeder wordt????? Ik vind dit persoonlijk erg ver gezocht hoor. Ik rool zelf ook, en ben vast van plan om te stoppen zodra ik zwanger ben……maar ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen dit kan. Laat iedereen toch zijn eigen leven leiden.

Ik had toch al niet zo'n hoge pet op van dat programma, maar nu staat wel vast dat ik het nooit meer zal kijken. Wat een stelletje bevooroordeelde Klootzakken!!!

Zo, dat moest ik echt even kwijt.
    Hoop dat ik niemand beledigd heb, en anders vast sorry haha.
    Liefs Annet

#2829355 Quote

Ik ben het helemaal met je eens hoor!! Wat een gezeik!!

Ik heb trouwens net de bevalling gezien van haar, wat een knappe meid die tanja!! Wat heeft die zich groot gehouden zeg!! Moest wel ff een traantje weg pinken, hihi.

liefs janine

#2829357 Quote

Hee, dat had ik nou ook. Heb ook een traantje gelaten.
    Heb op dit moment echt diep respect voor haar!!
    Echt geen reden dus om haar zo af te kraken.

Leuk dat jij dat ook vindt……
    Went het al???
    Kus Annet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen