Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16806 Wie Heeft Dit Ook Gehad

• Auteur

Hallo allemaal!

Ik heb afgelopen 2 maanden een cyclus van 35 dagen gehad waarvan ik de laatste 2 weken het gevoel had dat ik ongi ging worden.
    Afgelopen maand begon het gevoel dat ik ongi werd 1 week eerder, dus dacht ik dat ik evt een cyclus zou hebben van rond 28 dagen. Ik ben niet ongi geworden en had ook niet meer het gevoel.
    Afgelopen zondag was het 35 dagen en krijg ik weer het gevoel of ik ongi moet worden, maar het is nog niet gebeurd.
    Ik heb vandaag een test gedaan maar die was hartstikken negatief.
    Nu hoop ik dat ik misschien toch zwanger ben en baal dat ik dan nu nog moet wachten totdat ik ongi wor of weer opnieuw kan testen.
    Wie heeft dit ook gehad?
    Weet iemand na hoeveel dagen er zeker genoeg hormonen in je urine moeten zitten?

Groetjes, Sarah

#2829365 Quote

hoi sara. ik maak precies het zelfde mee als jij.ik hoop dat we gewoon zwanger zijn kusjes janny en weet ook niet hoe het allemaal zit

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen