Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16812 Nog Niks Hopen Dat Het Zo Blijft Oja Mat Care Testen Goed Of Slecht

• Auteur

Hoi meiden.
    Na jullie reacties over de matcare test. Ja het klopt, die test had ik gebruikt.
    Zou ik inderdaad over een paar dagen een andere test proberen.
    Ik ben nog niet ongi. Hopen dat het zo blijft.
    Maar ik weet niet meer wie het zei, maar dat ze de test had gedaan.
    En niet zwanger bleek. Heb jij toen dezelfde test (mat care) weer gebruikt.
    Of toch een andere genomen clear bleu ofzo?
    Ik hoop dus maar dat ook jij dit nog een keer leest.
    Zijn er ook meiden die Mat care hebben gebruikt, negatieve uitslag hadden. Maar met een andere test positief?
    Of heeft iemand daar wel eens van gehoord?
    Groetjes.
    En bedankt voor jullie andwoorden.
    Er handig zoveel goed geinformeerde meiden!

#2829406 Quote

Heb er geen ervaring mee, maar wil je gewoon even laten weten dat ik voor je zit te duimen. Hopen dat het toch raak blijkt te zijn en dat je snel goed nieuws aan ons te melden hebt!!!

#2829412 Quote

hier inmiddels 3 matcare testen gebruikt..( wel meer hoor maar die waren terecht negatief) en ze geven keurig aan dat ik zwanger was…

ik had er nog 2 over en die ook gedaan.. en ze werden steeds duidelijker..

nou succes maar..

greta

#2829448 Quote

haai,

ik was het die die testen heeft gebruikt….
    de eerste gaf een streepje aan op de verkeerde plek…dus tegen dat witte strookje aan…dat betekend dus negatief maar zat met hetzelfde gevoel als jij…
    dus een paar dagen gewacht en weer 1 van matcare gedaan….eerst verscheen er niks en na 15 min.was er ineens een duidelijk 2e streepje…..ik helemaal in verwarring maar geloofde het niet omdat hij pas na een kwartier kwam al staat er bij de gebruiksaanijzing dat je tot 30 minuten mag aflezen
    dus heb ik een mailtje gestuurd naar hun en ze zeiden dat de test positief was omdat die alleen een streepje geeft als je hcg in je urine hebt…..
    dus ik eigenlijk stiekum al beetje blij maar toch voorzichtig iedereen feliciteerde me al terwijl ik al het gevoel had dat het niet klopte….weer een paar dagen gewcht en een clear blue test gedaan en die gaf dus negatief aan….de dag erna werd ik ongi….
    maar dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dit bij jou ook zo is he misschien heb je wel te vroeg getest….

succes ermee

liefs leetje

#2829520 Quote

Hoi,

Ik heb die testen van Mat Care ook gebruikt. Eerst de ovaluatietesten, waardoor ik makkelijker zwanger ben geraakt. Je weet dan wanneer je het vruchtbaarst bent.  En ook de zwangerschapstesten, die de zwangerschap registreerde. Op 12-07-2005 ben ik met behulp van Mat care dan ook bevallen van een gezonde dochter.

Groeten Veronique

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen