Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16813 Overtijd Of Niet Spannend

• Auteur

Hey meiden. Ben nu bezig met dag 42 van mijn cyclus. We zijn sinds 3 maanden weer bezig. Eerste cyclus was 35 dagen, tweede 40 dagen en nu dus 42 dagen. Heb besloten pas vrijdagochtend te testen, omdat bij de vorige thuistesten negatief aangaven en pas uit bloedtest bleek dat ik zwanger was. Kan slecht tegen steeds die negatieve testen en dan toch nog afvragen of het echt niet zo is. Die spanning…..ondragelijk!

En dan al die 'symptomen'; die dus ook gewoon op ongi kunnen wijzen…… lage rugpijn (al een week); weeïg gevoel in m'n onderbuik, 's avonds wat misselijk (had ik bij vorige zwangerschap ook). Iedereen kent het wel en dan je steeds afvragen of je het je niet inbeeld allemaal…. Aaah wordt gek van mezelf.

#2829428 Quote

Hmm… ja… Kan.
    Het gekke is alleen dat ik niks heb gedaan dat anders dan anders was. Ja, ik ben er wel een of twee vergeten, dus theoretisch zou het wel kunnen, maar goed. Dan had die zwangerschapstest dat toch moeten aangeven.
    Ben nu een week overtijd trouwens.

Heb maar besloten af te wachten tot wanneer eigenlijk mijn volgende menstruatie zou zijn en als ik dan nóg niet ongesteld ben, test ik nog een keer. Is het dan wéér negatief, dan ga ik wel even langs de huisarts.

#2829408 Quote

Dank je wel. Zitten tegelijk op elkaar te reageren hahaha. Bloedtest laat ik eventueel ook wel doen na het weekend hoor. Maar wil ook zo graag thuis eens samen met m'n manneke dolgelukkig naar zo'n test kijken. Ach we zien wel. Wordt gek van die vage tekenen. Wil nu of gewoon ongi worden, of helemaal niet. Liefst niet natuurlijk. Heb jij ook klachten?

#2829409 Quote

Dank je wel. Zitten tegelijk op elkaar te reageren hahaha. Bloedtest laat ik eventueel ook wel doen na het weekend hoor. Maar wil ook zo graag thuis eens samen met m'n manneke dolgelukkig naar zo'n test kijken. Ach we zien wel. Wordt gek van die vage tekenen. Wil nu of gewoon ongi worden, of helemaal niet. Liefst niet natuurlijk. Heb jij ook klachten?

#2829410 Quote

Oeps, weet niet hoe maar het ging dubbel; Sorry!

#2829413 Quote

hallo lieve nerveuze meid. (ik ook)
    Heb inderdaad ook klachten.
    Maar weet niet zeker of ze erbij horen… of dat ik spoken zie omdat ik het zo graag wil.
    – heb een pijn in mijn onderrug
    – ben de afgelopen week (ondanks dezelfde eetgewoontes) aangekomen.
    – heb een enorme poetsdrang.(alles moet ineens veranderen in huis en netjes zijn)
    – heb een gevoel van meer honger. (geef er alleen niet echt aan toe)
    Misschien dus wel spoken… maar sommige dingen klinken wel bekend.
    Groetjes… en leuk dat we tegelijk reageerden he!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829417 Quote

Wat leuk dat je net zo nerveus bent als ik. En je syptomen komen mij ook weer bekend voor. Zit al dagen iedere avond tegen half 9 te denken dat ik iets lekkers wil maar niet weet wat. Normaal tegen ongi aan wil ik alleen chocolade, nu juist niet. Weet steeds niet waar ik zin in heb. Normaal heb ik ook wat oppgezwollen gevoel in me buik en nu niet. En puistjes, had ik altijd al wel wat last van. Maar nu al bijna 3 weken en loop gewoon ontzettend voor aap. En dat is anders altijd maar een weekje net voor me ongi. En poetsen, daar geef ik niets om. Bij vorige zwangerschap had ik ook niet echt poets of nesteldrang. Maar waarom sta ik dan nu alweer de huiskamer en keuken te poetsen, moet de wc nog gedaan, heb ik al 3 wassen gedraaid en gedroogd en wil ik die ook vandaag nog gestreken hebben. Ook heb avondeten staat al klaar…..

HELP Ik geloof dat ik gek begin te worden!!!!

#2829420 Quote

Beste Linda.
    Ik wordt dan gezellig samen met je GEK!
    Ik weet het niet.
    Hoop gewoon iedere keer dat ik moet plassen, als er maar geen duiveltje om de hoek komt kijken!!
    Helemaal kriegel wordt ik er van.
    En nu heb ik mezelf voorgenomen om nog tot vrijdag te wachten met een nieuwe test, ben bang dat die andere te vroeg was.
    (net halve dag over tijd toen ik heb deed)
    wanneer was jou nod dag. Misschien zijn we wel tegelijk!

#2829421 Quote

Hoi!
    Even een vraag…

Na het slikken van de pil komt mijn stopweek niet op gang, ik word dus niet ongesteld. Hoe is het bij jullie verlopen toen je de laatste pil nam? Kwam je stopweek gewoon op gang en ben je in de maand erna gaan aantellen?

Heb al een test gedaan, maar die was negatief.
    Heel vreemd allemaal, vooral omdat je echt de klok gelijk kunt zetten op mijn cyclus.

Nog veel vreemder omdat ik helemaal niet van plan was om te stoppen met de pil. Ik wilde gewoon weer aan een nieuwe strip beginnen na mijn stopweek. Nu wacht ik maar even tot ik écht zeker weet wat er aan de hand is.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen