Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16817 Snap Apost Nu Echt Niet Meer

• Auteur

hoi dames,
    wat een hoop zwangeren weer zeg. onwijs gefeliciteerd allemaal.

ik heb weer eens een vraagje (waarschijnlijk naar de bekende weg, maar ja).
    Ik ben vorige week woensdag na 30 dagen (eerst 35 dagen) ongi geworden. Althans dat denk ik. Woensdag vrij heftig donker bruin bloedverlies (sorry voor het smerige…). Donderdag was het al zowat weer weg, maar heb tot maandag heel licht bruin iets op de tampon gehad en vandaag ook rare dikke gelige afscheiding (nu wordt het wel helemaal een smerig verhaal….) die ik nog nooit heb gehad en een raar gevoel in mn buik. Geen een dag helder rood bloed gehad dus. mn temp blijft ook maar hoog, al was ie vorige week woensdag wel 1 dagje lager. maar ben wel ook snipverkouden.
    Ik snap er dus niks meer van. Het voelt gewoon allemaal anders, maar vind het raar om toch een testje te doen, want dat kan het toch niet zijn????

iemand adviezen?

bedankt weer,
    Liefs, danielle

#2829422 Quote

Hoi lieve meid.
    Aan je verhaal te horen, wordt je van al dit gedoe behoorlijk onzeker.
    Als ik jou was zou ik er niet mee rond blijven lopen.
    Beter een testje voor niks, dan dat je super super gestressed blijft.
    En misschien was het wel geen ongi maar een innesteling?
    Weet niet precies hoelang je daarvan blijft bloedden, maar toch.
    Ik zou het gewoon proberen.
    Misschien ben jij ook wel weer zo'n gelukkige zwangere.
    Groetjes en succes

#2829446 Quote

hoi dan!!

ik wil je niet meteen superblij maken, maar ik had voor mijn ongi ook altijd eerst bruine rotzooi. Deze keer had ik dat ook en baalde alweer, maar ik werd niet ongi. Na een week getest en….hartstikke zwanger!!

Wacht nog maar 2 daagjes en als er dan nog niks is, gewoon testen. Het oude bruine hoort nou eenmaal bij je oude cyclus, en NIET bij de nieuwe!!

liefs janine

#2829464 Quote

Alleen testen kan je redden….

#2829521 Quote
    he danielle,

Ik ben niet meer zo heel actief op dit forum maar las je berichtje en moest even reageren. heb je inmiddels al een test gedaan of zijn de duivels toch wel gekomen (Duim voor je van niet). Succes als je een test gaat doen en ik duim voor je!!!

Groetjes,
    CIBI

#2829568 Quote

Meiden,
    bedankt voor jullie reacties.
    Heb toch maar een testje gedaan (dinsdag) maar helaas negatief. Mn temp in inmiddels ook weer gewoon normaal, dus gewoon klussen maar weer….
    in ieder geval deze maand weer wat nieuws geleerd toch…

Cibi, hoe is het met je? en met de verschijnselen?

Liefs,
    Danielle

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829723 Quote
    He Danielle,
    Met mij alles goed hoor. Wens iedereen die hier nu nog druk bezig is zo'n zwangerschap als ik heb!!! Heb inmiddels ook mijn eerste echo gehad en nou ja…. daar zijn echt geen woorden voor!!!

groetjes en hier nog wat zwangerschapsvirus  voor iedereen!!!

CIBI

#2829726 Quote

Hey Cibi,
    wat ontzettend fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. en je eerste echo al gehad. Dus het was echt zo onbeschrijflijk als iedereen zegt.
    en heb je het nu  aan iedereen kunnen vertellen,   je bent al weer een flink aantal weken toch?
    Nou meid, geniet er nu helemaal met volle teugen van he, nu de eerste spannende periode achter je ligt. ik hoop dat ik je snel zal volgen.

Liefs,
    Daan

#2829728 Quote
    Ik heb het afgelopen week en het weekend aan iedereen verteld en uiteraard alleen maar leuke reacties. Ik ben nu 10w4d, dus ben bijna over de 'magische' grens van 12 weken. Ik hoop dat jij ook heel snel kunt volgen!!!!!!!!

Groetjes,
    CIBI

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen