Oh, meiden wat spannend………….
Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken, dat weet ik, maar de signalen lijken toch wel erg op de vorige keer…….
De spanning in m'n borsten is erger geworden en ik verlies veel vlokkerige afscheiding (lekker praatjes, sorry!)
Sterre, wat vreemd dat je geen eisprong hebt gezien, ik heb de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruikte ook twee pakken gebruikt voordat ik een positieve test had. Bij mij was ie pas positief op dag 18 met een cyclus van 30 dagen.
Ik gebruik de testen van Clearblue, zijn wel prijzig, € 30 per 7 staafjes, ik ga proberen ze vergoed te krijgen bij mijn ziektekostenverzekeraar. We gebruiken ze immers op advies van de gyn.
Ik heb ook een maand testen van matcare gebruikt, maar ben daar niet zo positief over. Ze zijn minder duidelijk dan die van clear blue.
Enne, over het ermee bezig zijn, volgens mij maakt het niet altijd veel uit of je langer of korter aan het proberen bent. Voor mij geldt wel dat ik er hoe langer ik ermee bezig ben, hoe wanhopiger ik er af en toe van wordt. Zeker als anderen 'van een zuchtje wind' zwanger worden. En aan de berichten te lezen ben ik niet de enige.
Gelukkig heb ik een man die altijd heel positief blijft en zeker weet dat het voor ons een keer is weggelegd.
Nou, een heel verhaal,
Ik duim voor jullie!
Liefs,
Linny