Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16825 Huilen Huilen Huilen

• Auteur

Hoi allemaal

Jeetje, dit is toch wel mijn langste dip tot nu toe zeg!!
    Ik krijg echt om het minste of geringste een ontzettende huilbui.
    Ondertussen vole ik me net als allen zwangeren onder ons………
    Alleen zonder baby!!!!!!!!

Tot nu toe vond ik het wachten allemaal nog wel meevallen, maar nu………..
    er lijkt geen einde aan te komen. Ik bedacht me ineens dat mijn nieuwe nod
    echt pas in december is….. snik.

Mijn mannetje is wel ongelooflijk lief voor me, maar toch lijkt het niet te helpen.
    En dan al die zwangere dames hier. Begrijp me niet verkeerd, ik   vind het geweldig voor jullie, maar ik krijg het er zelf steeds moelijker mee nu……

Nou goed, genoeg gezeurd….. het moet maar eens over zijn……
    Ik zal toch ook wel een keer bij de gelukkigen horen……..?

Dikke kus Annet

#2829452 Quote

Och Annet toch lieverd! Wat vreselijk voor je dat je je zo voelt .
    Kan me zo goed voorstellen dat je ongeduldig bent….
    Weet niet zo goed wat ik kan zeggen om je op te beuren, alleen maar dat jullie echt echt echt nog gezegend gaan worden met zo'n prachtig wondertje.
    Hou hoop moppie!

Liefs,

TeHa

#2829453 Quote

Och Annet toch lieverd! Wat vreselijk voor je dat je je zo voelt .
    Kan me zo goed voorstellen dat je ongeduldig bent….
    Weet niet zo goed wat ik kan zeggen om je op te beuren, alleen maar dat jullie echt echt echt nog gezegend gaan worden met zo'n prachtig wondertje.
    Hou hoop moppie!

Liefs,

TeHa

#2829455 Quote

Echo…?

Echo…..?

Ooow…?

#2829458 Quote

OOoooh annetje!! Niet doen lieverd!!!

Ik heb net heel veel hcg en zwangerschapviruusen over je heen gestrooid!! En ik blijf hier net zolang rondspoken totdat ik je mee kan nemen naar het zwanger-zijn forum!!

Ik ga mijn duimen blauw draaien voor je, je tijd komt echt gauw!!

liefs janine

#2829459 Quote

Lieve Annet,

Wat rot dat je je zo ellendig voelt.
    Maar bedenk ook we ook al lijkt het zo onwijs lang en is het natuurlijk ook heel lang het gemiddelde op een half jaar ligt om zwanger te worden en dat is dan ik geloof 40% dus dat is nog niet eens de helft van alle vrouwen.
    Ik hoop dat ik je een klein beetje op kan peppen hiermee(en ik zit ook al in ronde 8 dus ik doe hard met jou mee)

Lieverd het gaat allemaal echt goed komen want je bent een schat van een meid en ik weet zeker dat jij ook mama gaat worden, en een hele hele lieve!!!!!!

Dikke knuffel Bibbi

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829472 Quote

Heej Annet,

ik dip een beetje met je mee! Alleen ik heb nog niet zo veel reden tot dippen als jij.
    Ik hoop zo voor je dat het snel raak zal zijn.
    Heb jij dat ook dat je nu ALLEEN nog maar ZWANGERE vrouwen ziet,  kinderwagens en lieve kleine hummeltjes!!!!
    Is echt niet normaal als je door de stad loopt, tv kijkt  en zelfs op mijn werk stikt het ervan.  Maar goed, idd vraag ik me soms ook af of het ooit zover zal komen, als ik nu zeker wist dat het ooit goed zou komen zou het ook nog niet perse NU moeten zijn, maar alleen die zekerheid zou me al goed doen.
    Helaas heb ik geen glazen bol, en kan ik niet de toekomst voorspellen, maar (hoe cliche het ook klinkt) hoop doet leven!
    Ik ben nu al een maand of 3 aan het wachten op mijn ongi (na stoppen pil), en als  er nu niet binnen 2 weken wat is (van de hyuisarts mocht ik nog een half jaar wachten!) ga ik weer naar mijn homeopatisch arts/voetreflexzonetherapeute, die heeft al vaker kleine wonderen bij mij verricht, misschien een tip voor jou? ( wordt voor deel ook vergoed door ziekenfonds).
    Nou, zoals hierboven al gezegd, ik hoop dat het zwangerschapsvirus jou ook te paken krijgt!!!

Veel liefs
                               Joy

#2829475 Quote

Lieve Annet,

Wat ontzettend vervelend voor je dat je je zo voelt. Maar af toe mag dat best hoor!!
    Het lijkt me echt heel frustrerend, als je al een tijd bezig ben en het lukt maar niet.

Als ik merk hoe teleurgesteld ik ben  als ik ongi wordt (en dan mag ik nog niet klagen want dit is pas mijn 3e ronde) dan kan ik me voorstellen dat jij helemaal rot voelt.

Dus die bakken ijs waar jij het altijd over hebt lekker naar binnen werken en ook voor jou komen er vast de zonnige dagen.

xxx Jasmijn

#2829533 Quote

Ooohhh gelukkig!
    Zoals ik al vaker heb geschreven kan gezond zaad het soms 8 dagen in de baarmoeder volhouden!! Dusss……!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen