Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat leuk om weer van je te horen.
Hoe gaat het met je???? Jeetje, ik heb je echt een beetje gemist hoor. Was net van plan om een berichtje voor je achter te laten, maar vreesde dat je het niet zou lezen. Dacht eigenlijk dat je me gewoon weer vergeten was!! haha
Hee maar, ik zou het veel erger vinden als je niks vertelt hoor. Ik zou het echt niet erg vinden Leuk zelfs. Ik ben echt blij om te horen dat alles goed gaat met je!!! Ineens van de week dacht ik: O god als ze maar geen miskraam ofzo heeft gehad…… Maar goed, alles is dus OK?!
Met mij gaat het wel aardig. Begin een klein beetje de moed te verliezen, maar geef me een paar dagen en dan zal alles wel weer beter zijn. Ik zit nu in de 10e ronde, maar kan deze maand vrijwel zeker niet zwanger raken omdat mijn man besneden wordt aanstaande maandag. En ik heb aanstaande donderdag op zijn vroegst mijn ei……. We gaan er wel voor, aanstaande maandag, maar ik geef het weinig kans. Eigenlijk zitten we dus gewoon al in ronde 11…..en die duurt heeeeeeeeeeeel lang haha.
Iemand vertelde me van de week dat ik binnen een half jaar zwanger zou zijn, en gek genoeg haal ik daar weer een beetje hoop uit………… raar he?
Nou goed, ik wil alles, maar dan ook echt alles horen hoor!!!!!!!!!!
Heel veel liefs en dikke kus/knuffel Annet