Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16835 Weer Terug Van Even Weggeweest

• Auteur

Hello laydies,

Ik ben weer terug van weggeweest, nou was ik niet echt weg maar de computer was ermee gekapt…Inmiddels doet-ie het weer zoals jullie kunnen zien. Ik zal me voor sommige dames even voorstellen want ik ben ook op een andere manier even weggeweest namelijk naar het zwanger forum. Helaas is dat niet goed gegaan dus vandaar dat ik hier weer ben. Ik ben Sandra, getrouwd en wij hebben al een dochter die in januari 2 jaar gaat worden.
    We wachten nu ff een periode af en dan gaan we weer aan ronde 1 beginnen, ik kan haast niet wachten!!! Zodra bekend zal ik weer mijn nieuwe NOD doorgeven, ik weet alleen niet zo goed wie de lijst nu doet want ik zag dat Kat zwanger is!

Nou ja nu ga ik eerst maar weer eens een hoop lezen want ik ben wel benieuwd wat ik allemaal gemist heb!

Groetjes Sandra

P.s. Is Peet25 hier nog wel eens?

P.s. P.s. Ik vergeet helemaal alle nieuwe zwangeren te feliciteren!!! Dames van Harte!!!Veel geluk gewenst!

#2829539 Quote
    quote: sannie75 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2005 21:00:33'));

Hello laydies,

Ik ben weer terug van weggeweest, nou was ik niet echt weg maar de computer was ermee gekapt…Inmiddels doet-ie het weer zoals jullie kunnen zien. Ik zal me voor sommige dames even voorstellen want ik ben ook op een andere manier even weggeweest namelijk naar het zwanger forum. Helaas is dat niet goed gegaan dus vandaar dat ik hier weer ben. Ik ben Sandra, getrouwd en wij hebben al een dochter die in januari 2 jaar gaat worden.
    We wachten nu ff een periode af en dan gaan we weer aan ronde 1 beginnen, ik kan haast niet wachten!!! Zodra bekend zal ik weer mijn nieuwe NOD doorgeven, ik weet alleen niet zo goed wie de lijst nu doet want ik zag dat Kat zwanger is!

Nou ja nu ga ik eerst maar weer eens een hoop lezen want ik ben wel benieuwd wat ik allemaal gemist heb!

Groetjes Sandra

P.s. Is Peet25 hier nog wel eens?

P.s. P.s. Ik vergeet helemaal alle nieuwe zwangeren te feliciteren!!! Dames van Harte!!!Veel geluk gewenst!

Hoi sandra..

Wat erg voor je!!!
    Lijkt me zoooooo erg!!!

Ik hoop dat je wat steun hebt kunnen vinden bij verschillende mensen!

En nu natuurlijk zo snel mogenlijk opnieuw weer zwanger worden,  om je zo snel mogelijk weer weg te sturen naar het zwanger forum.

En wat de lijst betreft, die gegevens kun je aan mij of aan bri doorgeven.
    En wij zullen je er dan weer opzetten..

Liefs Alma

#2829543 Quote

AAAAAAAHHH NEEEEEEE!!

Sandra wat vreselijk!!! Ik wens je heel veel steun, en ook heel veel succes voor je nieuwe rondes.

Wat peet betreft, die mis ik ook al een poosje.

Kop op, veel geluk!!

Liefs janine

#2829553 Quote

Oohhhh Sandra wat erg!
    Sterkte met dit verlies meid.

Wel weer gezellig voor ons dat je terug bent.
    Hoop dat je snel weer zwanger bent en dan gaat het zeker allemaal goed!

Liefs,

TeHa

#2829645 Quote

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties. Ik vind het wel weer gezellig hoor om hier mee te kletesen. Ok ik had het ook liever anders gezien maar het is nou eenmaal zo!

Wel hoop ik natuurlijk zo snel mogelijk weer hier weg te kunnen  maar dat heeft helemaal niets met jullie te maken!!!!

Groetjes San

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen