Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16841 Ff Mijn Hart Luchten

• Auteur

Hoi hoi,
    Nou mijn ongi is toch nog doorgekomen na 10 dagen overtijd en na een paar dagen wat klein beetje verlies alleen met afvegen! sorry hoor!

Toch zet het nu nog niet echt goed door niet zoals anders…en dat vond ik de laatste 2 keer ook al!!!
    Het komt er niet goed uit alleen als ik naar de wc ga en hooguit 1 dag dat het een klein beetje in mijn maandverband/inlegkruis  komt.
    wie herkent dit en is dit verontrustend of kan het gewoon zijn dat je later minder ongi word????
    Op zich is het fijn om er zo snel en makkelijk ervan af te zijn,maar heb zelf het gevoel of het ophoopt heb ook zo last van opgezette buik of dikke buik ( ben echt niet zwanger hoor!) wil denk ik gewoon weer eens goed ongi worden.

Net als nu heb ik ook enorme last van krampen en opgeblazen gevoel
    ik word hier zo moe van!!!
    sorry hoor maar wilde dit ff kwijt…ik lees alleen als je heel erg ongi bent wat er dan op kan doen maar niet als het maar weinig is!!

Groetjes Renata
    Ronde 7 tweede kindje

#2829554 Quote

Hoi Renata, balen dat je toch nog ongi bent geworden!
    Maar ik zou me geen zorgen maken om dat weinig bloedverlies.
    Weet van m'n zus dat ze met 3 tampons d'r hele menstruatie kan doorkomen. En ze is toch zwanger geraakt.
    Die krampen en dat opgeblazen gevoel zijn niet prettig natuurlijk, maar zijn het niet je darmen??

Groetjes

#2829558 Quote

Hoi Renata,

Allereerst natuurlijk helemaal niet leuk dat je ongi bent geworden, na al die dagen overtijd. Ik was maar 2 dagen overtijd en baalde al enorm toen ik toch ongi werd.
    Ik had vroeger ook altijd maar heel weinig bloedverlies (nu helaas niet meer…) en dat kan echt geen kwaad. Wat eruit moet komt er heus wel uit hoor! En ik heb altijd als ik ongi ben last van m'n darmen en heb daardoor ook altijd een rommelend gevoel in m'n buik en een enorm omgeblazen gevoel. Nou weet ik natuurlijk niet of het bij jou ook je darmen zijn, maar dat zou natuurlijk wel kunnen.
    Meid, ik hoop voor je dat dit dan in ieder geval voorlopig de laatste keer is dat de ongi er is, dat je volgende maand gewoon wél zwanger bent!

xHes

#2829572 Quote

Ok nu heb ik eindelijk weer een normale ongi.!!
    gisteren dacht ik nog o nee weer maar een beetje zo als je lezen kon.
    Maar die krampen waren er niet voor niks…ik heb gauw last van mijn darmen en zeker als ik ongi moet worden  maar nu kwam het weer als vanouds eruit en nog!!
    Gelukkig weer normaal dus.
    Bedankt dames voor jullie geruststelling er zijn er dus meer die zo een last van hun darmen hebben .
    dacht zelfs dat ik een buikgriepje had hahaha!
    maar nu gaat het al een stuk beter en voel me al weer lekkerder!!
    Dank jullie wel!
    En op naar de volgende ronde met goede moed!!!
    Geld ook natuurlijk voor de andere dames.
    Groetjes Renata

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen