Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16842 Heb Aposn Test Gedaan

• Auteur

Nou meiden, had beloofd aan m'n schat dat ik vandaag een test zou doen. Dus om half 7 het bed uit en getest.

Hij was gewoon mega positief. Was niets onduidelijks aan. Ik ben dus gewoon hardstikke zwanger!!!!!!

Ben benieuwd hoe het met The Lovely is. Zit zo te duimen voor d'r.

Groetjes Linda

#2829544 Quote

WAUW, van harte gefeliciteerd meid.
    Hoeveelste ronde zit je….enne…..heb je al symptonen?
    Mijn NOD is vandaag of morgen.Weet natuurlijk nooit precies wanneer de eisprong is geweest.
    Ik heb wel een beetje gevoelige onderbuik, dus denk dat ik gewoon ongesteld word. Helaas.
    We zijn al vanaf januari 2004 bezig en we hebben nu medicijnen gekregen.
    Als ik ongesteld word ga ik meteen door met de medicijnen.
    Maar stiekem hoop ik dat het allemaal niet hoeft.
    Een hele fijne zwangerschap gewenst!
    Liefs van Marie

#2829545 Quote

Oh Marieke wat vervelend voor je.   Dit is ons 2e kindje. Al zwanger in de 3e ronde.  Heb altijd heel onregelmatige cyclus, dus is altijd beetje gokken wanneer er getest kan worden.

Vind het erg voor je dat het bij ons weer zo makkelijk ging. Maar  helaas kunnen we er niets aan veranderen. Zal wat hormoontjes achterlaten en extra voor je duimen. Hopelijk hoef je niet verder met de medicijnen omdat het al raak is. En anders hopen we dat ze snel aanslaan. Succes meid

#2829548 Quote

Wauw Linda, gefeliciteerd meid!!

Maar ga je nou asjeblieft niet schuldig zitten voelen dat je zo snel weer zwanger bent geraakt hoor. Nergens voor nodig.

Geniet ervan en een hele fijne zwangerschap.

TeHa

#2829557 Quote

Hoi Linda.
    Super Gefeliciteerd!
    Kon ik maar met je mee juichen.
    Ik ben normaal nooit overtijd.
    Nu dus al vijf dagen. Werd vanmorgen wakker en…. een rood duiveltje op bezoek.
    Ik baal als een stekker.
    Maar ik ben wel super blij voor jou.
    Ik wens je heel veel geluk en bedankt voor alle steun die je me gegeven hebt.

#2829561 Quote

Hai Lin,
    Nee joh, je hoeft je helemaal nie schuldig te voelen hoor. Geniet er maar lekker van.
    Net als jij heb ik ook een onregelmatige cylcus. Daarvoor heb ik nu ook die medicijnen om het te reguleren.
    Mijn cylcus zit meestal tussen de 30 en 46 dagen in.
    Ik had afgelopen maand wel een pos ovulatietest en we hebben gericht geklust.
    Maar ja…dan nog moet je geluk hebben.
    Heb je eventueel nog tips voor me….gebruikte jij ovulatietesten?
    Ennne…heb je al last van symptoontjes?
    Bij mij is de ongie er nog nie. Ik heb wel een vervelend hoofd dus denk gewoon dat het vandaag of morgen komt.
    Had jij nog ongesteldheids symptonen?
    Liefs van Marie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829567 Quote

GEFELICITEERD!!!!!

wat leuk voor jullie!!!!

ga er lekker van genieten!!!!

Als je op de zwangerenlijst wilt moet je even je gegevens doorgeven

liefs Bri

#2829590 Quote
    quote: Marieke28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2005 10:39:21'));

Hai Lin,
    Nee joh, je hoeft je helemaal nie schuldig te voelen hoor. Geniet er maar lekker van.
    Net als jij heb ik ook een onregelmatige cylcus. Daarvoor heb ik nu ook die medicijnen om het te reguleren.
    Mijn cylcus zit meestal tussen de 30 en 46 dagen in.
    Ik had afgelopen maand wel een pos ovulatietest en we hebben gericht geklust.
    Maar ja…dan nog moet je geluk hebben.
    Heb je eventueel nog tips voor me….gebruikte jij ovulatietesten?
    Ennne…heb je al last van symptoontjes?
    Bij mij is de ongie er nog nie. Ik heb wel een vervelend hoofd dus denk gewoon dat het vandaag of morgen komt.
    Had jij nog ongesteldheids symptonen?
    Liefs van Marie

Hey Marie,

Nee, ik was nog niet bezig met ovulatietesten. Dus helaas wat dat betreft geen tips voor je. Meestal keek ik gewoon naar wanneer bij een normale cyclus de vruchtbaarste dag was. Vanaf dat moment deden we het dan om de dag (als het er van kwam hoor, echt niet altijd). Is gewoon veel geluk geweest denk ik dat het nu raak is.

Symptomen had ik al wel wat. Al 3 weken onder de puistjes (normaal weekje voor nod alleen), 's avonds zin in iets lekkers maar niet weten wat (normaal altijd chocolade; nu absoluut niet), pijn in m'n onderrug (normaal pas vanaf moment dat ongi begint), weeïg gevoel. Maar bij alle symptomen denk je dan toch weer, ja zal wel gewoon zijn omdat ik er zo veel op let dat ik het nu door heb, zal wel gewoon ongi worden…..

Hopelijk bij jullie ook snel feest! Zal blijven duimen voor je.

#2829647 Quote

He Linda,

Van Harte Gefeliciteerd en geniet ervan!!

Groetjes Sandra

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen