quote: Marieke28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2005 10:39:21'));
Hai Lin,
Nee joh, je hoeft je helemaal nie schuldig te voelen hoor. Geniet er maar lekker van.
Net als jij heb ik ook een onregelmatige cylcus. Daarvoor heb ik nu ook die medicijnen om het te reguleren.
Mijn cylcus zit meestal tussen de 30 en 46 dagen in.
Ik had afgelopen maand wel een pos ovulatietest en we hebben gericht geklust.
Maar ja…dan nog moet je geluk hebben.
Heb je eventueel nog tips voor me….gebruikte jij ovulatietesten?
Ennne…heb je al last van symptoontjes?
Bij mij is de ongie er nog nie. Ik heb wel een vervelend hoofd dus denk gewoon dat het vandaag of morgen komt.
Had jij nog ongesteldheids symptonen?
Liefs van Marie
Hey Marie,
Nee, ik was nog niet bezig met ovulatietesten. Dus helaas wat dat betreft geen tips voor je. Meestal keek ik gewoon naar wanneer bij een normale cyclus de vruchtbaarste dag was. Vanaf dat moment deden we het dan om de dag (als het er van kwam hoor, echt niet altijd). Is gewoon veel geluk geweest denk ik dat het nu raak is.
Symptomen had ik al wel wat. Al 3 weken onder de puistjes (normaal weekje voor nod alleen), 's avonds zin in iets lekkers maar niet weten wat (normaal altijd chocolade; nu absoluut niet), pijn in m'n onderrug (normaal pas vanaf moment dat ongi begint), weeïg gevoel. Maar bij alle symptomen denk je dan toch weer, ja zal wel gewoon zijn omdat ik er zo veel op let dat ik het nu door heb, zal wel gewoon ongi worden…..
Hopelijk bij jullie ook snel feest! Zal blijven duimen voor je.