Hallo allemaal,
Ik lees sinds kort jullie reacties op dit forum en ben op dit moment zo onzeker over mijn lijf dat ik toch wel even mijn 'ei' kwijt moet.
Uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou Mijn NOD moeten plaats vinden op zondag (morgen). Maar ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen twee rondes een cyclus van 26 en 25 dagen gehad heb…..beide keren had ik ontzettende pijnlijke borsten, opgezette melkklieren , maar werd ik eerder dan verwacht ongesteld.
Nu heb ik deze maand flink geklust en heb ik sinds anderhalve week veel last van mn darmen….en sind een paar dagen ook weer opgezette borsten en ik moet vaker plassen dan anders.
Omdat deze klachten mij deden denken dat het heel goed mogelijk was dat ik zwanger ben, heb ik vanmorgen een test gaan doen en deze was negatief!
Maar nu hetgene wat me nog het meeste dwars zit: Ik was gisteren doodop en dacht snel in slaap te zullen vallen…..in plaats daarvan werd ik erg misselijk en gek van de darmen! Ik probeerde te ontspannen maar overal begon mn lijf te tintelen( alsof je been slaapt maar dan overal, alsof je weg gaat raken!)…..beginnend bij mn buik en daarna mn hele lijf…..dit was erg eng! Een logische verklaring zou zijn dat het door spanning komt!
Ik vraag me nu af of anderen dit ook wel eens hebben.
Vooral ook omdat ik het erg beangstigend vind en ik me zorgen maak!
Groetjes Roxette
Ronde 3, tweede kindje