Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16843 Zwangerschapverschijnselen

• Auteur

Goedemorgen allemaal!

Ik heb een vraag die waarschijnlijk al heel vaak is behandeld, maar hebben jullie allemaal zwangerschapsverschijnselen, zoals gevoelige borsten/tepels, misselijkheid, etc. gehad in de periode tussen je eisprong en NOD? Ik zit nu in de derde ronde, en heb het gevoel dat ik echt zwanger ben!  Ik vind  het alleen  vreemd dat ik nog niet echt van de verschijnselen heb (afgelopen dagen wel gevoelige tepels, maar dat wordt nu weer minder). Mijn NOD is zondag 30 oktober.

Groetjes,
    Daniëlle

#2829547 Quote

goedemorgen, ik spreek niet uit ervaring hoor maar ik heb wel gehoord dat niet iedereen zwangerschapverschijnselen heeft in de eerste weken, ook niet na een positieve test.
    Maar waarom heb jij het gevoel dat je zwanger bent, spannend!

Liefs

#2829549 Quote

Hoi Danielle,

De maand dat ik zwanger was had ik juist helemaal geen verschijnselen, terwijl ik die de maanden daarvoor wel had.
    De misselijkheid kwam pas met week 6 en gevoelige tepels kwamen  nog veeeeel  later.

Succes hoor, hoop dat het raak is.

TeHa

#2829560 Quote

Ha

Toen ik zwanger was had ik nergens last van, alleen een beetje moe. Ik had getest omdat ik nooit overtijd was, dus niet vanwege de verschijnselen! Nu we bewust bezig zijn voor een tweede, voel ik echt vanalles!!! Raar, ik denk gewoon dat ik het allemaal wil voelen om hoop te krijgen! Brrr. Maar gelukkig zijn er die dan wel echt zwanger zijn, maar ik vertrouw er niet meer op! (Ik heb nu al teveel testen verspeeld).

Groetjes
    Karin

#2829563 Quote

He danielle,

Ik spreek denkik wel uit ervaring.Ik  was deze maand 7 dagen overtijd en had overal last van, gevoelige tepels,ochtend misselijk heid en ga maar door.Maar bij mij is het wel een ander verhaal, ik ben via hormoon behandelingen bezig met mijn zwangerwens.Ik hoop voor je dat jij wel geluk hebt en dat het RAAK is.
    Laat het ons maar weten we zullen voor je.

Groetjes wendy

#2829589 Quote

Hoi

Ik merk zelf uit eigen ervaring dat je lichaam spelletjes met je kan spelen. en je ook echt denkt alles te voelen.

Bij de eerste zijn we 5jaar bezig geweest. eerst veel klussen half jaar clomid gehad. en uiteindelijk met de eerste keer IUI was het raak.
    En elke maand was het weer die onzkerheid en van alles voelen. wat op zwangerschapsverschijnselen leek.
      En toen ik echt zwanger was uiteindelijk merkte ik niks. als alleen de eerst weken buikpijn en krampen alsof je ongetsteld moest worden.

We zijn nu al weer een jaar bezig voor de tweede en weer elke maand het zelfde. Nu weer moet dinsdag ongeveer ongesteld worden is dan de 30 dag. en weer gevoel van ben zwanger denk ik. Moe krampen in buik alsof ik ongesteld moet worden. en affentoe pijn in 1 borst en tepel.
    Dus voel weer van alles. denk dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. omdat je het bv heel graag wil dit hoor je vaak.

Ik weet het niet en weet hoe je je voelt die onzekerheid.

groetjes Jenny

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829601 Quote

hoi hoi

ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger, en heb echt nergens last van!! echt helemaal niks!! en dat terwijl ik nu helemaal overal op let natuurlijk!!

succes en ik duim voor je!!

liefs janine

#2829602 Quote

Hoi,

Ik ben wel erg  blij te horen dat niet iedereen last heeft van zwangerschapverschijnselen!!!   Kan ik tenminste nog steeds blijven hopen! Nu dus maar wachten tot 30 oktober….

Groetjes,
    Daniëlle

#2829636 Quote

Hallo allemaal,

Ik lees sinds kort jullie reacties op dit forum en ben op dit moment zo onzeker over mijn lijf dat ik toch wel even mijn 'ei' kwijt moet.

Uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou Mijn NOD moeten plaats vinden op zondag (morgen). Maar ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen twee rondes een cyclus van 26 en 25 dagen gehad heb…..beide keren had ik ontzettende pijnlijke borsten, opgezette melkklieren , maar werd ik eerder dan verwacht ongesteld.

Nu heb ik deze maand flink geklust en heb ik sinds anderhalve week veel last van mn darmen….en sind een paar dagen ook weer opgezette borsten en ik moet vaker plassen dan anders.

Omdat deze klachten mij deden denken dat het heel goed mogelijk was dat ik zwanger ben, heb ik vanmorgen een test gaan doen en deze was negatief!

Maar nu hetgene wat me nog het meeste dwars zit: Ik was gisteren doodop en dacht snel in slaap te zullen vallen…..in plaats daarvan werd ik erg misselijk en gek van de darmen! Ik probeerde te ontspannen maar overal begon mn lijf te tintelen( alsof je been slaapt maar dan overal, alsof je weg gaat raken!)…..beginnend bij mn buik en daarna mn hele lijf…..dit was erg eng! Een logische verklaring  zou zijn  dat het door spanning komt!
    Ik vraag me nu  af of anderen dit ook wel eens hebben.  
    Vooral ook omdat ik het erg beangstigend vind en ik me zorgen maak!

Groetjes Roxette

Ronde 3, tweede kindje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen