Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16848 Zou Het Echt

• Auteur

Hoi,

Eigenlijk zouden we dit weekend testen, maar…….ik kon niet wachten.

Dus met de eerste "plas" toch een test gedaan en………..er kwam een licht streepje in het 2e venster, waar het van de week tot 2x toe wit bleef!!!

spannend!!

MJaar ik hou jullile op de hoogte

#2829564 Quote

He,

gefeliciteerd
    Ook al komt er maar een heel licht streepje elk streepje telt.
    Je ben tdus echt wel ZWANGER
    Geniet er maar lekker van het is echt waar

X wendy

#2829570 Quote

Gefeliciteerd Roedje!!
    Hoe lang ben je nu overtijd??

Geniet ze!

#2829575 Quote

Hoi hoi, Ze zeggen een licht streepje is toch zwanger want je hebt het hcg hormoon erin zitten!!!
    Dus Gelfeliciteerd!!
    je kan voor je eigen natuurlijk nog een test doen!
    maar is volgens mij niet nodig.
    Groetjes Renata

#2829597 Quote

Ja hoi,

Ik durf het eigenlijk niet te geloven!

Op 26 augustus 1e dag laatste menstruatie. Op 20 sept voor het eerst "zonder" en sindsdien niet meer ongesteld!

Vorige week en afgelopen maandag op verkeerde tijden een test gedaan: 1x 's avonds en 1x na heel veel thee drinken en veel plasjes later. (ik denk dat mijn urine erg verdund was op dat moment)

Ik hoop zo dat het een positieve test is……

Bij onze dochter was het ook vrijwel direct prijs, terwijl we ons op iets anders hadden ingesteld, dat het nu een beetje een domper zou zijn als het langer zou duren.

Misschien volgende week nog een keer testen? Ik heb in ieder geval geen idee hoe ver ik dan al zou zijn….. En cyclus, temperatuur etc hou ik helemaal nog niet bij.

Ik vind het spannend en ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan!!

groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen