Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16849 Voor Marieke

• Auteur

He marieke,

Ik las dat jij via medicijnen bezig bent met je zwangerwens.Ik heb hetzelfde probleem ik ben sinds september 2004 bezig en vanaf februarie met hormoon spuiten bezig.Been in middels ook al schoongemaakt van binnen maar tot nu toe zonder reseltaat.Ik moet nu nog 3 dagen tabletjes slikken om ongi te worden,en daarna weer gaan spuiten met hormonen en dan na 2 weken spuiten weer terug naar de dokter en dan zal hij een echo maken om te kijken of mijn eitjes weer geroeid zijn.Hij wil nu mijn eitje in de gaten houden tot het 2 mm is en dan krijg ik de spuit voor de eisprong.Ben eigenlijk wel benieuwd wat jij voor medicijnen moet gebruiken.Ik zal in ieder geval wel voor je duimen je hebt het wel verdient na zo'n lange tijd.En geef de hoop nooit op he?!

groetjes wendy

#2829566 Quote

Hoi,
    Ik ga het middel clomid slikken.
    Ik heb al anderhalf jaar een onregelmatige cyclus.
    Ik kan wel een eisprong ontdekken via de ovulatietesten.
    Nu heb ik vorige week bloed geprikt en dan gaan ze kijken of ik een goeie eisprong heb.
    Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. Op de derde dag van m'n cyclus moet ik beginnen met clomid t/m dag 7. Op dag 10 krijg ik een inwenige echo en gaan ze kijken of het medicijn goed z'n werk doet en hoeveel etitjes er zijn.
    Ik hoop dat dit het duwtje is wat we nodig hebben.
    Ik geef de moed niet op, maar het valt niet mee.
    Mijn man z'n zaad is onderzocht en dat is verder allemaal in orde.
    Heb jij al dat soort onderzoeken ook gehad?
    Liefs van Marieke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen