Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16850 Hoelang Kan Het Duren Voordat Hcg In Urine Aantoonbaar Is

• Auteur

Wie   o   wie weet hoe lang het kan duren voordat HCG aantoonbaar is in urine?

Liefs, Sarah

#2829569 Quote

Hoi Sarah,
    De één test al een paar dagen voor NOD positief en de andere pas na 2 weken.
    Helaas.Dit is bij iedereen verschillend.
    Hoezo, denk je dat je zwanger bent??

#2829588 Quote

hoi hoi..
    de een maakt meer hcg aan dan de ander waardoor het kan zijn dat de test ook later aanslaat ieder geval veel geluk zal voor je duimen!!
      liefs bianca

#2829607 Quote

Hoi Sarah

Het kan zelfs zo zijn dat een test helemaal niets aangeeft terwijl je wel hartstikke zwanger bent. Ik weet alleen niet hoe vaak dit voorkomt.

Succes en ik hoop voor je dat het raak is!!!!!

Liefs Anke

#2829634 Quote

Allemaal bedankt voor jullie reactie.
    Ik hoop dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden.

Liefs, Sarah

#2829683 Quote

Hoi Sarah b,

Ik ben ook overtijd, maar niet zwanger (!).
    Ik had 3 okt mijn NOD. Dus heb een tijd in spanning gezeten.
    Ik heb inmiddels 4 testen gedaan, waaronder 1 bij de dokter.
    Allen negatief, en dacht ook dat het te vroeg was ofzo.
    Maar ik heb deze maand schijnbaar de eisprong gemist,
    en ik moet dus nu wachten totdat ik ongi wordt, en als dat over
    6 weken nog niet verschenen is, moet ik terug naar de dokter.
    Dan krijg ik van hem tabletten om de ongi op te wekken.
    Dus ik had ook al valse hoop, ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was.
    Ik wist dat ik niet ongi zou worden, maar dat gevoel tja, kan ook ermee te maken hebben gehad, dat ik andere dingen heb gevoeld, ivm die eisprong, maar ik weet het nu ook niet meer. Ik maak me er niet meer druk om. Er zit nu niks anders meer op dan te wachten……………………… Groetjes Vera 30, 1e kindje, ronde 3

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829776 Quote

hai sarah

wat ik begrepen heb is het bij de een langer dan bij de ander om te ontdekken of je hcg in je urine hebt. Ik ben namelijk volgens mijn berekening al 7 dagen overtijd en heb afgelopen weekend een test gedaan, helaas negatief. Ik dat volgend weekend gewoon weer proberen. Wat ik wel heb begrepen is dat er sóchtends meer hcg in je urine kan zitten dan overdag en s'avonds. In ieder geval succes!!!

groet wies

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen