Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16851 Even Voorstellen

• Auteur

hallo
    ik ben kathelijne, 25 jar oud getrouwd met stefan 31 en mama van nienke 8 maanden.
    We willen er weer voor gaan per 1 november. Ik ben de eerste keer, ongepland zwanger geworden en nu vind ik het best heel erg spannend want hoe gaat dat zijn en hoe ga ik er mee om als het toch allemaal langer duurt. Tja voor de rest leef ik wel met jullie allemaal mee. groetjes kathelijne

#2829573 Quote

Hoi Kathelijne, welkom.
    Als je hier maar lang genoeg rondhangt weet je straks meer dan een verloskundige, haha…

Succes met zwanger worden!

TeHa

#2829574 Quote

Hoi Kathelijne,
    Welkom hier!!
    Het is hier gezellig en je kan je hart goed luchten er zijn er altijd die je goed kunnen troosten of uitleggen hoe het zit of met hetzelfde zitten.
    Pas op!! Het is verslavend hoor hihihi
    Veel succes met zwanger worden en heb je vragen stel ze maar….
    Groetjes Renata ronde 7 tweede kindje nod ongv.5 dec

#2829580 Quote

Hoi Kathelijne! Ik ben ook nog maar net nieuw (zie voorstelmail van gsiteren "we gaan ervoor"), en begin  vanaf nu aan ronde 1.  Ben zelf erg benieuwd wat het is om pil-loos door het leven te gaan 😉 en hoe het ook alweer is om 'gewoon' ongesteld te worden, en hoe mijn cyclus is. Ervanuitgaande dat het niet de eerste keer raak is, al hoop ik het natuurlijk wel (wie niet). Ik hoop dat we nog veel aan dit forum hebben! Vast wel want iedereen klinkt erg vriendelijk en alle vragen worden beantwoord.
    Tot  de volgende keer, groeten
    Esther.  

#2829622 Quote

hoi hoi,

Wij gaan ook voor een 2e,
    Onze meid was niet helemaal gepland en nu hebben we dus bewust gekozen voor een 2e….

nou ik vond het best wel spannend in het begin maar als ik nu mag kiezen doe mij dan maar weer zo'n spontaan cadeautje…….hihihi

dat wachten is maar niks, maar dat is natuurlijk voor iedereen zo.
    En het bewust ervoor gaan vind ik ook bijzonder uiteraard!!
    dusseh we zullen zien….

veel succes met zwanger worden,

liefs Bri

#2829658 Quote

ik weet hoe dat voelt..omdat nienke door de pil hene is gekomen en geloof ik heb niets verkeerd gedaan.. ik vind dit heel erg spannend..en ik ben ook bang dat ik er te veel mee bezig ga..dus…kus kat

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen