Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16854 Boos Jaloers En Verdrietig

• Auteur

Hoi, hoi,

Ik moet effe van me afschrijven. Heb gisteravond eens lekker uitgehuild  bij mijn mannetje. Ik ben zo bang dat er meer aan de hand is dan allen de stoffen van de pil  nog in mijn lijf!    Misschien is er wel één van ons onvruchtbaar. Weet dat ik me niet gek moet laten maken, maar ach… Het duurt, voor mijn gevoel, nu al zo lang.

Ben gisteren even bij de buurvrouw geweest. Wat ben ik boos en jaloers op haar dat zij wel zo'n heerlijke meid om zich heen heeft. En daardoor werd ik weer verdrietig omdat ik het haar natuurlijk niet kwalijk mag nemen. Dat ik blij voor haar moet zijn en dat ik van die momenten juist moet genieten. Wat een heerlijke meid. Nog een maandje en dan wordt ze alweer 1 jaar.

Om die redenen was ik gisteren zo verdrietig en vooral boos op mezelf dat ik  geen weerstand kon bieden tegen  al die gevoelens.  

Bedankt!

Juffy, ronde 9, 1e kindje  

#2829591 Quote

Och Juffy, je bent echt niet de enige die jaloers is hoor.
    Maar je moet de moed nog niet opgeven. Je bent "pas" 9 maanden bezig!
    Ik weet dat het onwijs lang lijkt, maar op een heel mensenleven is het niks.
    En het is het wachten en alle frustraties echt dubbel en dwars waard.
    Ook jullie zullen echt snel papa en mama worden.

Kop op meissie!

Sterkte,

TeHa

#2829593 Quote

Hoi Juffie!!

Geeft niet hoor, zo'n uitbarsting!! Ik had gisteravond ook zoiets. Gisteren ongesteld geworden, we gaan nu ook voor ronde 9. (is nog niet echt lang maar voor je gevoel is het al echt heel lang) vooral als er om je heen heel veel meiden snel zwanger raken.
    We waren deze maand begonnen met ovulatie testen en ik wist zeker dat we nu op de juiste dagen hadden geklust en dan toch lukt het niet…..maakt je verschrikkelijk onzeker!! Even flink uithuilen lucht ontzettend op!! Ookal had ik met mijn mannetje afgesproken van te voren dat ik me niet gek laat maken en dat het even kan duren en toch was de teleurstelling groot!!!

Nou meissie, hou je haaks en misschien ronde 9 de lucky ronde!!!

Veel liefs,
    Natalie

#2829644 Quote

Kop op, wij zitten in ronde 8 (of 9 ik tel niet zo) en ik heb het gevoel dat we nog maar net bezig zijn. Vorige keer hebben we ronde 18 gehaald.

Even lekker uithuilen en verder gaan. Wil je het idee hebben dat je al wat doet zou ik beginnen met temperaturen, zie je in ieder geval of je een eisprong hebt.

Sterkte en succes…

#2829651 Quote

Hoi,
    Voel je niet schuldig hoor. Is een heel menselijke reactie! Ik heb het ook heel erg gehad, en nu weer een beetje. Ik hoorde 2,5jaar geleden dat een kennisje van mij zwanger was, had ik net een miskraam gehad. Pijnlijk.Ben daarna wel snel zwanger geraakt van mijn zoon. We zijn nu weer een tijdje bezig voor een 2e. Blijkt dat kennisje ook weer zwanger te zijn. En dat kreeg ik te horen op de dag dat ik net ongesteld was geworden na 4 dagen overtijd te zijn. Ook weer pijnlijk. Uiteraard gun ik het haar van harte maar het doet toch pijn als ik er aan denk.   Ben nu net weer ongesteld geworden (ronde 6). Wil ook even niet gecofronteerd worden met zwangere vrouwen.Maar over een paar dagen is dat gevoel weer weg. Zeker zo rond de 14e, 15e dag, wanneer je weer actief wat kunt gaan doen. Want nu kun je er niets mee. Alleen afwachten tot de klusperiode.

Ik weet, ik heb een geweldige zoon en mag mijn handjes dichtknijpen met hem. Maar de wens voor een 2e is zo groot. Bij mijn zoon was ik in 1 maand zwanger (de zwangerschap die op een miskraam is uitgelopen was in 2 keer raak), dus ik ging er van uit dat het nu ook wel snel zou gebeuren.Heel naief dus.

Mijn volgende NOD is nu 19 november. En we gaan ook deze maandmaar weer hard aanhet klussen. Moet zeggen dat de romantiek erop deze manier wel een beetje afgaat….

Succes allemaal!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen