Hoi,
Voel je niet schuldig hoor. Is een heel menselijke reactie! Ik heb het ook heel erg gehad, en nu weer een beetje. Ik hoorde 2,5jaar geleden dat een kennisje van mij zwanger was, had ik net een miskraam gehad. Pijnlijk.Ben daarna wel snel zwanger geraakt van mijn zoon. We zijn nu weer een tijdje bezig voor een 2e. Blijkt dat kennisje ook weer zwanger te zijn. En dat kreeg ik te horen op de dag dat ik net ongesteld was geworden na 4 dagen overtijd te zijn. Ook weer pijnlijk. Uiteraard gun ik het haar van harte maar het doet toch pijn als ik er aan denk. Ben nu net weer ongesteld geworden (ronde 6). Wil ook even niet gecofronteerd worden met zwangere vrouwen.Maar over een paar dagen is dat gevoel weer weg. Zeker zo rond de 14e, 15e dag, wanneer je weer actief wat kunt gaan doen. Want nu kun je er niets mee. Alleen afwachten tot de klusperiode.
Ik weet, ik heb een geweldige zoon en mag mijn handjes dichtknijpen met hem. Maar de wens voor een 2e is zo groot. Bij mijn zoon was ik in 1 maand zwanger (de zwangerschap die op een miskraam is uitgelopen was in 2 keer raak), dus ik ging er van uit dat het nu ook wel snel zou gebeuren.Heel naief dus.
Mijn volgende NOD is nu 19 november. En we gaan ook deze maandmaar weer hard aanhet klussen. Moet zeggen dat de romantiek erop deze manier wel een beetje afgaat….
Succes allemaal!!!