Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

verdrietig

• Auteur

Vandaag op werk  zei de inval van de buren he wat leuk je bent zwanger.
    Ik had echt zo iets van hoe kom je daar nou bij was het maar waar.
    Ik heb wel een buikje van mezelf maar om meteen te zeggen tegen iemand dat ie zwanger is.
    Ik voelde me echt rot erdoor ben er gewoon verdrietig van we zijn al 8 maanden bezig en dan krijg je zoiets.
    Dan heb ik echt de neiging om te zeggen waar haal je het vandaan om dat tegen iemand te zeggen ik ben verdorie al 8 maanden aan het klussen.

Liefs verdrietige Bibbi

#2829604 Quote

Ik heb ooit ook eens iemand gevraagd naar de baby die op komst was (hoe lang nog?) oef ik schaamde me dood. Gelukkig kon ze er om lachen, maar daarna heb ik me voorgenomen nooit meer zomaar een opmerking tegen iemand te maken.

Ik moet wel zeggen het ging hierbij om een buurvrouw, die ik al geruime tijd kende, die al 5 kids had en echt flink was aangekomen.

Nou meid, misschien is het een voorbode en ben je straks echt zwanger

Succes

Miep

#2829609 Quote

Hoi Bibbi,
    Wat onbeschoft! Ik vind zowieso dat je dat nooit aan iemand mag vragen!    Sommige mensen kunnen zo hersenloos iets vragen of doen! Vreselijk.
    Je had best een rake opmerking terug mogen geven, maar meestal ben je zo overdonderd dat je even niet weet WAT je moet zeggen!!

In ieder geval alsnog een fijn weekend! Laat je maar goed verwennen (hihi)

Groetjes van Suus.

#2829630 Quote

Jeemig Bibbi wat een doos zeg!
    Kan me goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt.
    Maar kop op meid, ook jij zal heel snel zwanger zijn en dan kan je lekker pronken met je buikje!

Sterkte,

TeHa

#2829640 Quote

Hé Bibbi!

Deze is voor die onaardige persoon!hahahahaha!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct