Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16857 Moet Je Altijd Overduidelijk Cervixslijm Hebben

• Auteur

Hallo meiden!

Ik heb afgelopen donderdag weer mijn eisprong gespot maar ik heb niet echt duidelijk cervixslijm gezien, moet je dit altijd hebben? Ik had wel wat wittige afscheiding (hier kon je geen draden van trekken) en soms wel wat doorzichtige.(die wel)

Ik heb ook weleens een verhaal gehoord van iemand die een te hoge zuurgraad in de vaginawand had en daarom de zaadjes het loodje legden!! dat kan dus ook al…..
    Toen heeft ze iets gehad en was het goed.

Groetjes van Suuske.

#2829629 Quote

Hey Suuske,
    Ik heb ook geen duidelijk cervixslijm en ben 2 geleden toch echt bevallen van m'n dochter. Hoe dat komt en of het normaal is….. Blijkbaar wel!

Groetjes,

#2829637 Quote

Hoi hoi

bij iedere vrouw is het weer anders. De één heeft het vrijwel niet, de andere overmatig. Ik heb ALTIJD slijm, 28 dagen per cyclus. Nooit helder en waterig, zoals dat hoort tijdens je ei, maar WEL zwanger in de 4e ronde!!!

Dus je hoeft je daar niet meteen zorgen om te maken hoor. Wat die draden betreft, ik heb altijd draden. haha vaag!!!

succes!! liefs janine

#2829638 Quote

Hallo!
    Bedankt voor jullie reaktie. Ben gerustgesteld!
    Groetjes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen