Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik laat mijn mirena verwijderen voor een 3de

• Auteur

hoi

Ik heb helemaal happy, ik laat maandag mijn spiraal verwijderen, en vind het heel spannend. We hebben al 2 kinderen van 3 en 2 jaar , 2 geweldige jongens. Nu hebben we besloten voor een derde te gaan, het gevoel is zo sterk en ik ben helemaal blij en opgelucht dat de beslissing gevallen is.
    Gevoeldmatig hebben we altijd heel graag een 3de gewild, maar je gaat ook naar de praktische dingen kijken en naar de financien. maar uiteindelijk weegt dit toch niet op tegen je gevoel. dus ik ga maandag mijn spiraal laten verwijderen, en ben er zenuwachtig, doet dit pijn? kun je direct zwanger worden? moet je eerst je menstruatie afwachten? hoe is het om voor een 3de zwanger te zijn? zal het deze keer net zo snel gaan als bij de eerste 2? of word het nu heel anders? heel veel vragen, en ik zou het erg leuk vinden om reacties en gevoelens van een ander te horen

dus kom maar op!!!!

Groetjes anke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct