Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16860 Wil Met Toch Wel Even Voorstellen

• Auteur

Ik kom zomaar op de forum binnen vallen, met mijn verhaal, en stel me niet eens netjes voor!!!!!!!

Ik ben Anke en 31 jaar, getrouwd met fred, we hebben al 2 geweldige jongens van 2 en 3 jaar, en willen heel graag een drede kindje. Ik werk als vertegenwoordigster in behang en gordijnen, 3 dagen in de week, en dat is nog steeds hartstikke leuk. (ik doe het al bijna 10 jaar, eerst fulltime), en mijn man is uitvoerder in de bouw. De opvang van onze kinderen word verzorgd door het kinderdag verblijf en mijn schoonmoeder (die ook een hele gezellige buurvrouw is) Jammer genoeg woont mijn moeder te ver, maar zij komt wel eens oppassen en dan blijft ze slapen.

In mijn vorige zwangerschappen heb ik veel stres gekend, omdat mijn zus twee keer tegelijk zwanger met mij was maar miskramen kreeg en een vroeggeboorte met 22 weken, dat is zo vreselijk voor haar allemaal geweest, na 6 mislukte zwangerschappen hebben is het de 7de keer goed afgelopen met een prachtige dochter die afgelopen maart is geboren. (ook in deze zwangerschap dreigde het mis te gaan en heeft ze vanaf 19 weken plat moeten liggen.)                         tot gauw

#2829628 Quote

He Anke,
    Ik lees net je verhaal en je reactie op mijn vraag over het mirena spiraaltje.
    Wat een overeenkomsten!
    Wij gaan ook voor ons derde kindje!!!   Spannend weer he?
    Ik heb er helemaal zin in. Ik vind het ook leuk om te lezen dat jij ook in deze positie verkeerd en dat we gelijk starten.
    Hoe snel ging het bij jouw vorige zwangerschappen?
    Bij mij was onze oudste een heel mooi, maar onverwacht kadootje en bij de tweede duurde het maar 3 maanden. Natuurlijk hoop ik dat het nu weer niet zolang duurt.
    Nou, ik  lees je reactie!
    Groetjes MM  

#2829665 Quote

Dit is grapig he!!