Ik kom zomaar op de forum binnen vallen, met mijn verhaal, en stel me niet eens netjes voor!!!!!!!
Ik ben Anke en 31 jaar, getrouwd met fred, we hebben al 2 geweldige jongens van 2 en 3 jaar, en willen heel graag een drede kindje. Ik werk als vertegenwoordigster in behang en gordijnen, 3 dagen in de week, en dat is nog steeds hartstikke leuk. (ik doe het al bijna 10 jaar, eerst fulltime), en mijn man is uitvoerder in de bouw. De opvang van onze kinderen word verzorgd door het kinderdag verblijf en mijn schoonmoeder (die ook een hele gezellige buurvrouw is) Jammer genoeg woont mijn moeder te ver, maar zij komt wel eens oppassen en dan blijft ze slapen.
In mijn vorige zwangerschappen heb ik veel stres gekend, omdat mijn zus twee keer tegelijk zwanger met mij was maar miskramen kreeg en een vroeggeboorte met 22 weken, dat is zo vreselijk voor haar allemaal geweest, na 6 mislukte zwangerschappen hebben is het de 7de keer goed afgelopen met een prachtige dochter die afgelopen maart is geboren. (ook in deze zwangerschap dreigde het mis te gaan en heeft ze vanaf 19 weken plat moeten liggen.) tot gauw