Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16861 Ook Even Voorstellen

• Auteur

Hallo Luitjes,

Ik surf nu al een aantal weken over dit forum,
    En heb nu eindelijk de stoute schoenen aan getrokken om toch iets te schrijven.

Bij ons in de kennissenkring zijn er mensen die al kinderen hebben of er net mee zijn begonnen.
    En als ik eerlijk ben begint het bij mij nu ook te borrelen.
    Een paar weken geleden hebben mijn mannetje en ik het er voor het eerst over gesproken dat wij het allebij wel willen.
    Maar ik heb gezegt dat ik nog wel even tijd nodig heb om aan het idee te wennen.
    Ik ben dus ook nog niet gestopt met mijn voorbehoedsmiddel.
    We hebben het ook nog aan niemand vertelt en dat kan ook niet want anders krijg je zoveel vragen van. 'En? zijn jullie al bezig?' dat hebben we nu al erg veel . en dat vind ik niet zo prettig.  
    Het enige is dat ik graag zou willen weten of er hier ook mensen zijn die in  de zelfde stap zitten als mij.  Dus eigenlijk in de stap voor het echt zwanger worden.

Ik hoop van jullie te horen,

Groetjes Mij.

#2829615 Quote

hee hallo,

ook bij ons is het zo gegaan, heb ook al een tijdje zitten kijken hier en ik dacht ook ik ga eens iets schrijven, maar wat is in het begin zo moeilijk.
    ook wij hebben besloten om aan kinderen te beginnen.
    Ik slikte de pil ook nog door om er nog eens goed over te denken nu ben ik ondertussen gestopt met de pil en ben nu al weer bezig voor de vierde ronde.
    Het is helaas nog niet zo gelukt. het is steeds zon teleurstelling omdat bij al mijn vrienden het meteen was gelukt.
    Ik dacht dus dat dat bij ons ook wel zo zou zijn.
    Maar helaas op zich zijn we mischien ook nog niet zo lang bezig maar voor mij duurt het wel super lang.
    Wat ik wil zeggen is dat je toch wel kunt stoppen met de pil, want het hoeft dus niet in 1 keer te lukken en je bent er dan toch mee bezig.
    succes en ik hoor het nog wel.
    Groetjes fenne

#2829621 Quote

hey hallo,

Je zou inderdaad al kunnen stoppen met de pil (als je die slikt) dan kunnen die hormonen alvast je lichaam uit.
    het kan nl. een half jaar tot jaar duren voordat je cycles weer een beetje normaal is.
    Ik ben nu al 7 maanden gestopt met de pil en heb nog steeds een lange vervelende cyclus!!   niet leuk!!

maareh ik heb al een dochtertje…..en het is echt super om mama te zijn!!
    kan het iedereen aanraden!!!

nou heel veel succes met je keuze,

liefs Bri

#2829667 Quote

Hoi,
    Het is een enorme stap, besluiten dat je wilt proberen een kindje te krijgen. Trouwen is heel wat (denk ik ben 't zelf niet) maar een kindje heb je samen voor de rest van je leven. Ik vond het ook best moeilijk om er voor te gaan, maar nu we het aan het proberen zijn wil ik niets anders dan ZWANGER zijn, het liefst zo snel mogelijk  
    Groetjes Rene

#2829673 Quote

Hoi….ook welkom…  
    liefs lovie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen