Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16865 Wat Betekend Dit

• Auteur

Hoi allemaal,

ik ben Marian en ben nieuw hier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al een tijdje mee lees, maar nu vond ik het tijd om mee te gaan kletsen. Mijn man en ik zijn sinds oktober 2004 bezig om zwanger te worden. Ik loop sinds vorige maand bij de gyneacoloog.
    Nu mijn vraag: ik heb voor het eerst sinds een jaar dat ik steeds last van mijn borsten heb. Mijn tepels zijn voor iedere menstruatie wel gevoelig, maar dit keer heb ik zo nu en dan last van mijn borsten. Echt maar tien minuten per dag of zo, maar ik vind het erg vreeemd. Heeft iemand hier ook last van. Ik hoor het graag!

Groetjes Marian

#2829639 Quote

Hoi Marian,
    Leuk dat je meeschrijft!
    Ik heb iedere maand last van mijn borsten. De ene keer wat meer dan de andere. Ik heb een jaar geleden een borstonderzoek gehad omdat er in mijn rechterborst een bobbel zat en heel gevoelig als je er op ligt of opduwt. Nu was het gelukkig allemaal goed! Maar ik hou het pijnlijke  wel. (rond de NOD het ergst) Dus misschien is dat bij jou ook aan het veranderen.

Groetjes van Suus.

#2829646 Quote

hoi,
    Bedankt voor je reactie. Ik zit idd rond mijn NOD, dus het zou kunnen. Hoop natuurlijk dat het een andere reden heeft, maar ik ga er niet van uit dat het dit keer raak is.

Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen