Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16867 Ongeduldig En Misselijk

• Auteur

Hoi allemaal,
    Ik moet nog tot 31 oktober wachten op mijn NOD, maar ik ben zo ongeduldig. Ik ben ook sinds een week heel erg misselijk. Wij gaan voor de tweede, maar heb eigenlijk nog wel een vraagje, wanneer kun je precies testen?
    Mischien door de misselijkheid wel erg "wishfull thinking", maar wie weet. Toen we voor de eerste gingen, was het meteen raak!! Ik hoop dat het nu weer zo zal zijn. Erg he?? Nu we eenmaal na zoveel jaar, onze Jordy is nu 5, eindelijk hebben  besloten om voor de tweede gaan, zou ik het liefst ook meteen willen dat het zover was. Maar ja, dat zal iedereen wel hebben.
    Staat de NOD-lijst nog ergens apart vermeld of wordt de lijst iedere keer "naar boven gehaald"?
    Groetjes

#2829635 Quote

Ik hoop voor jullie dat het raak is!! Het klinkt goed!
    Je kan testen vanaf de dag dat je nod is, maar het kan dan ook zijn dat  er nog niet genoeg  HCG in je urine zit.
    Ik ben nu 6 dagen over tijd en heb 2 negatieve testen gehad, dus het is afwachten.
    Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt.

Liefs, Sarah

#2829661 Quote

Hoi,
    Mijn   NOD is 29 oktober, en ik heb echt het gevoel dat het deze keer wel eens raak zou kunnen zijn. Eventjes gevoelige tepels gehad, af en toe misselijk (of beeld ik me dat in?) en vandaag heel erge krampen in mijn buik. Ik hoop er een beetje op dat die krampen te maken hebben met mijn innesteling. Ik sta op het punt om die test uit de kast te halen…, maar ben bang dat ik teleurgesteld zal zijn als de test dan (nog) negatief is. Ik heb op dit forum gelezen dat iemand 6 dagen voor NOD een positieve test had! Ik ga me maar proberen sterk te houden, en pas in het volgend weekend te testen.

Jij ook heel veel sterkte, en hopelijk kunnen wij ons volgend weekend feliciteren!!!

Groetjes,
    Danielle

#2829676 Quote

Hoi Chelala

Ook mijn NOD is op 31 oktober. Echt spannend. Ik heb in juni een miskraam gehad en we zitten nu weer in ronde drie. Ik hoop zo dat het nu wel is gelukt. Op zwangerschapstest.nl heb ik testen besteld die je al 4 dagen van te voren kan doen, maar ik probeer wel te wachten anders heb je er weer een verprutst.
    We wachten maar weer af.

Groetjes Demie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen