Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16869 Wie Nog Meer Overtijd En Negatieve Test

• Auteur

Ik vroeg me af wie er nog meer over tijd zijn en negatief testen?
    Ik zelf vind het nu wel vervelend worden dat ik niet weet waar ik aan toe ben.
    Ik zou het leuk vinden om elkaar in deze lastige weken te steunen.

Liefs, Sarah

#2829777 Quote

Hai Sarah,

Dat is toevallig, ik heb  hetzelfde als jou. Ik ben namelijk ook overtijd en heb negatief getest. Hoeveel dagen ben je overtijd? Wanneer ga je weer testen? Hoeveel tests heb je gedaan? Wat een vragen he! Ik  zou dit graag willen weten omdat ik daar misschien hoop uit kan halen. Ook hoop ik natuurlijk voor jou dat je zwanger bent.  Spannend he

groetjes, liefs Wies  

#2829785 Quote

hallo Sarah,

Wat klinkt dit herkenbaar zeg!

Ik was al wat langer overtijd, maar wilde even wachten met testen!
    2 wk geleden 1e x 's avonds getest: negatief!
    vorige wk maandag 's morgens (maar niet eerste urine, deze is erg geconcentreerd en dus bij prille zwangerschap het best om ,mee te testen) : negatief.

afgelopen vrijdag weer getest, maar nu met eerste urine en jawel 2 streepjes waarvan 1 heel licht!

dit was overigens bij eertse zwangerschap ook!

vandaag komt iemand van moeders voor moeders langs en zij test ook nog een keer!

misschien nog even wachten?

succes joh, ik duim voor   je

#2829786 Quote

Hoi!

Hier hetzelfde verhaal.
    Ook overtijd, 1 test gedaan (negatief), maar nog steeds niet ongesteld.
    Heb een test gedaan toen ik 4 of 5 dagen overtijd was. Ben nu 12 dagen overtijd. Heb besloten te wachten met opnieuw testen tot mijn volgende menstruatiedatum (die is op 13 november). Ben ik dan weer niet ongesteld en ook niet zwanger, dan ga ik even langs de huisarts.

Ben de pil (een of meerdere keren, dat weet ik niet meer precies) vergeten en heb geen stopweek gehad. De kans is dus aanwezig, weliswaar heel klein, maar goed. Ben nu maar gestopt met de pil om het allemaal maar even af te wachten.

#2829838 Quote

Hoi allemaal.

Wat is het vervelend he als je niet weet waar je aan toe bent.
    Ondertussen ben ik helaas toch zondag  op  8 dagen over tijd toch ongesteld geworden.
    Ik had na 1 dag en na 5 dagen overtijd getest.
    Ik wilde nog 1 week wachten om weer te testen, maar helaas. Nu op naar de 4e ronde!!
    Ik hoop voor jullie dat het wel raak is!
    Ik zal voor jullie duimen. en laat het nog even weten?
    Ik hoop dat ik jullie vragen heb beantwoord.

Groetjes, Sarah

#2829840 Quote

He Roedje

Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wanneer ben je uitgerekend?
    Hoe oud is je eerste kindje of is de zwangerschap fout gelopen?
    Nou lekker genieten en misschien spreek ik je binnekort op het zwangerzijn forum.
    Jij nag natuurlijk ook gezellig hier blijven.

Groetjes, Sarah

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829850 Quote

hai Sarah

bedankt voor je antwoorden. Helaas voor je dat de rode duiveltjes toch op bezoek zijn gekomen.
    Wij gaan aankomend weekend maar weer testen, als de rode duiveltjes niet eerder op beozoek komen natuurlijk. Ben wel steeds misselijk, maar ja dat kan ook tussen mijn oren zitten, toch?! ! heel klein gelukje heb je wel je weet tenminste waar je aan toe bent. Maar ja waar ben je beter mee af??? In ieder geval klusse, ik zal voor je duimen

veel liefs wies

#2829880 Quote

Roedje gefeliciteerd heb.
    Sarah, bij mij is het nog steeds niet doorgezet. Alleen ik voel steeds vanalles dat ik denk, o nu ben ik ongi geworden maar nee het valt toch weer mee. Vandaag vanalles bij elkaar gevret… echt slecht. Ik heb nog nooit geweten dat een vakantie (herfstvakantie) zo lang kan duren. Maar goed ik ben nog steeds van plan niet eerder te testen want ik vind dat mijn man daar bij moet zijn. Dus dat word het weekend.
    Nou je ik moest effe mijn verhaal kwijt. Sorry
    Sarah succes en ik duim voor je

liefs wies

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen