Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

gestopt met de pil minerva

• Auteur

hai ik ben Wendy 25 jaar en ben nieuw hier op deze site.
    Ik vind het aan de ene kant heel leuk allemaal ,maar aan de andere kant ook heel erg eng het hele idee van zwanger worden ,bevallen enzo maken me wel onzeker ,kan ik dat wel enzo .Ik was al eens gestopt met de pil en werd toen zo onzeker van wil ik dit wel en kan ik een kindje opvoeden en kunnen we het wel betalen allemaal van dat soort dingen dat ik toch maar weer begonnen ben met de pil . nu 1,5 jaar later en steeds met het gevoel van ik wil het toch zo graag en mijn vriend ook .gaan we het toch weer proberen.
    ben nu bijna een maand gestopt met de pil en merk ook echt dat ik er een soort afkickverschijnselen van krijg echt last van hoofdpijn [normaaal alleen in ongiweek]nu al een week of 2 al en duizelig hebben jullie hier ook last van gehad en hoelang duurde het voor dat het overgaat ?ook krijg ik weer meer last van pukkels deze pil was hier eigelijk speciaal tegen [ was eerst diana 35 pil] hebben jullie tips voor me, veel liefs wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct