Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16873 Mola Zwangerschap

• Auteur

goedemorgen allemaal ik heb ff een vraagje wij proberen weer zwanger te worden heeft er iemand misschien ervaring die een mola zwangerschap heeft gehad en zo ja is die gene dan ook gelijk weer zwanger geworden.

En dan had ik nog een vraagje kan iemand mij vertellen wanneer je precies je eisprong hebt.   bedankt alvast

groetjes melanie

#2829656 Quote

Hoi Melanie,
    Ik hoop voor jou dat je geen mola-zwangerschap hebt gehad. Dat moet echt vreselijk zijn.
    Je eisprong heb je als je een cyclus van 28 dagen hebt ongeveer op dag 14. Maar dat kan ook een paar dagen vroeger of later zijn.

Succes met zwanger worden!

TeHa

#2829684 Quote

hoi teha

helaas heb ik wel een mola zwangerschap gehad nu is alles weer goed en mag ik weer zwanger worden van de gyn. ik moet zeggen dat het een hele zware tijd was maar gelukkig hebben we dat weer overleefd. Maar ik was gewoon nieuwsgierig of er mensen waren die dit ook hebben gehad en zo ja of ze dan weer snel zwanger geworden zijn.

groetjes melanie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen