Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16874 Hou Vol Terug Van Weggeweest

• Auteur

Dag Allemaal,

Ja de meeste van jullie zullen me niet kennen. Ik heb hier al eens meegepraat ongeveer een half jaar geleden. Ik ben Yelina, inmiddels 33 jaar.
    Vorig jaar november ben ik gestopt met de pil. Sinds januari van dit jaar zijn mijn man en ik serieus bezig geweest om te proberen zwanger te raken.
    En oh ik herken zoveel van jullie verhalen: om me heen raakte iedereen zwanger, en ik steeds maar niet. Geloof me ik heb heel veel tranen gelaten!
    Ik deed ovulatietesten, we klusten steeds op het juiste moment, maar steeds waren die duivels daar weer. Ik werd er moedeloos van, heb op een gegeven moment ook deze website en forum gelaten voor wat het was; misschien was ik er wel teveel mee bezig?!?!?!?
    Maar waar ik naartoe wil; dames hou vol! Voor mij was ronde 10 mijn geluksronde!
    Hoe het bij mij was? Op vrijdagochtend flinke cervixslijmpiek (veel te snel voor mijn gevoel ik was net 10 dagen geleden ongesteld geworden?!? maar ja je lichaam liegt niet).dus Zaterdag en zondag geklust. Op maandag kwam ik nog een ovulatietest tegen; die heb ik nog gedaan. Deze gaf een positief resultaat, dus maandagavond ook nog geklust. 11 dagen later op vrijdagmiddag een zwangerschaptest gedaan en een dikke plus! Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten. Maar ik wens het jullie allemaal toe!

Groetjes
    Yelina

#2829657 Quote

Wauw Yelina! Super meid. Gefeliciteerd.

#2829674 Quote

super hoor… hopelijk is ronde 10 ook  onze ronde   dan hoeven we nog maar 2maandjes te wachten!!! (we wachten nu al 8 rondes…) maarja…zal wel goedkomen!!!!!''

van harte in elk geval!!!!!!!!! ik wens je een gezonde en een happy zwangerschap toe !!

liefs Lovie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen