Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16876 Ietswat Bruine Afscheiding

• Auteur

hoi hoi

wie weet wat dit is of hoe het komt….

gisteren een beetje bruine afscheiding, heb een erg onregelmatige cyclus   (de vorige keer 40 dagen) , zit nu op dag 20.. had ook en beetje buikpijne en raar gevoel in mijn buik..

weet niet wat het is…

tobi

#2829682 Quote

Hoi Tobi

Zou het kunnen dat het je ei is??? dan kun je ook wel eens last hebben van een klein beetje bloedverlies.

Anders zou ik het ook niet weten

Liefs Anke

#2829714 Quote

hoi hoi

he bah vanmorgen weer wat heel lichte bruine afscheiding en in de pot lag een paar druppels bruine prut (sorry voor de details)… ik word er zo onzeker van… vorige maand had ik het ook twee a drie dagen af en toe bruine afscheiding en nu weer… ik maak me zorgen , dus hoop hier wat herkenning te vinden….

liefs tobi.

#2829718 Quote

Hoi Tobi,

Ik herken het wel. Heb er in het begin last van gehad.
    Ik maak me er niet ongerust om want ik heb dit meestal ook wanneer ik op vakantie ben en het is daar erg warm.

Wanneer je echt ongerust bent..gewoon de ha bellen misschien dat de assistent je verhaal kan aanhoren en kan zeggen wat te doen. Dan hoeft je niet meteen naar de ha.

Suc6

#2829730 Quote

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
    Meestal is het gewoon nog wat oud bloed.
    Ik heb het ook vaak 2 weken na mijn Nod.

Liefs Bibbi

#2829731 Quote

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
    Meestal is het gewoon nog wat oud bloed.
    Ik heb het ook vaak 2 weken na mijn Nod.

Liefs Bibbi

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen