Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16878 Owww Ik Vind Het Maar Eng Hoor

• Auteur

Hoidiehoidiehoi

Heheh, na een weekend vol drukte, ben ik dan weer thuis. Vanochtend heb ik mijn mannetje naar het ziekenhuis gebracht, en vandaag (ik denk nu ongeveer) wordt hij besneden. Ik ben echt ontzettend nerveus. Heb geen idee hoe ik hem terig krijg, en geen idee hoe hij zich zal voelen de komende dagen.

Ik loop echt als een razende idioot door het huis te racen. Ben druk aan het opruimen enzo. Maar nu moest ik toch echt even mijn frustratie kwijt….. Nog een paar uurtjes en dan mag ik hem al weer op halen. Maar in de tussentijd willen jullie me vast even een beetje steunen haha.

Nou goed, moet nog stijken, poetsen, wassen, koken, boodschappen doen hahahahahaha Ik word gek geloof ik!!!

Nou ja, jullie horen nog wel hoe het gegaan is……als jullie dat willen tenminste….hihi

Dikke bibberige kus Annet

#2829703 Quote

Hey Dondernetje!!

Wat een gedoe hee! Ik zou ook de bibbers hebben al was het maar om het feit dat het voor een man 'nogal gevoelig' ligt……

Nou strijk, was, stofzuig ze, de wat je moet doen dan gaat de tijd lekker snel!!! hahaha

sterkte he?

X Costa

#2829720 Quote

hoi hoi

hoe is het op dit moment!!!

heb je het hele huis al schoon en aan kant , hahahah

nou meid ik kan me voorstellen dat je op dit moment geen rust hebt…… het is wel je mannetje en je kan nu even niets voor hem doen..

maar strakjes heb je hem weer om je heen en dan kan je hem lekker verwennen en vertroetelen..

sterkte ermee
    liefs tobi

#2829729 Quote

He Annet,

Ik hoop dat je het een beetje volhoud en dat je je ventje straks niet al te zielig mee naar huis kan nemen!
    Ik hoop maar dat hij niet al te veel pijn heeft.
    Bij mij op werk zijn er ook 2 kindjes die besneden zijn en die hadden er weinig last van maar ja die zijn 2 jaar dus dat is ook wel wat moeilijker te beordelen!

Ik hoop dat het meevalt voor je Hubby, verwen hem maar lekker en ik hoop dat jullie weer snel kunnen klussen!

LIefs Bibbi

#2829733 Quote

Hoidiehoi

Daar ben ik weer hoor.
    Ondertussen is mijn mannetje allang weer thuis natuurlijk.
    Tot nu toe valt het gelukkig allemaal erg mee. Hij heeft nog geen pijn, maar kijkt niet erg uit naar het moment dat de verdoving uit gaat werken……..oeiiiii!!

Het allerergste is eigenlijk nog, dat ik nerveuzer was dan hij. Ik heb er welgeteld 2 uur over gedaan om de huiskamer op te ruimen, had echt geen idee waar ik mee bezig was. We hebben ook allebei nog nooit iets gehad, dus het was de eerste keer en we hadden allebei geen idee wat er ging gebeuren. Toen ik hem op ging halen had ik mijn hart in mijn keel en was echt op van de zenuwen, wist ook niet goed hoe hij er aan toe was. Maar hij lachte me tegemoet en had nergens last van. Was ook heel goed door de narcose heen gekomen.

Alles valt dus tot nu toe mee, maaaaaarrr het lijkt wel een sinaasappel!!!
    Het is echt superdik!!! Ik vraag me af wanneer we weer kunnen hoor….
    Haha ik duim……..

Nou meiden, dankjullie wel voor de interesse, hier dus alles ok!
    Ik hoi jullie op de hoogte!!

Liefs Annet
    P.s. gisteravond nog wel geklust dus hebben een heeeeeeeeeel klein pietsie hoop…

#2829734 Quote

He Annet,

Fijn dat hij weer thuis is en dat het tot nu toe meevalt!
    Ik hoop maar dat dat zo blijft ook als de narcose uitgwerkt is.
    Ik kan me goed voorstellen dat je op was van de zenuwen.
    Het is wel je Hubby die onder het mes moet en ook al is het geen levensgevaarlijke ingreep het is en blijft een operatie met een narcose!

Ik hoop dat hij snel opknapt en dat het snel van sinasappel naar manderijntje gaat en daarna hoop ik dat jullie snel weer kunnen klussen!

Beterschap voor je mannetje!

Liefs bibbi

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829747 Quote

Hoi meiden

Nou, gelukkig lijkt het tot nu toe nog steeds mee te vallen.
    De verdoving is onderhand natuurlijk allang uitgewerkt, en nu moet de paracetamol het doen. Maar goed, hij heeft nog steeds geen pijn.   Beetje irritant natuurlijk, maar geen pijn.

Alleen   Ik moet een beetje uit de buurt blijven om te voorkomen dat hij een ehhhh
      nou ja, dat dus, krijgt……… En ik ben een echt knuffelbeest dus dat valt niet mee. Sterker nog: Misschien moeten we wel apart slapen!!!!!! Dat kan ik dus niet, dus wordt een lange nacht. Op de een of andere stomme manier kan ik niet slapen als ik alleen in zo'n groot bed lig, met de wetenschap dat er niemand bij komt…………
    Raar wijf he?

Maar goed, ben heel blij voor mijn mannetje dat het nog goed gaat, Nu de nacht nog…………..

Veel liefs Annet

#2829749 Quote

Hey Annet, gelukkig is het allemaal nog meegevallen.
    Maar wat een temperament vol ventje heb jij zeg! Dat je niet eens samen in één bed kan liggen . Dat zal toch wel meevallen zeker??
    Sterkte meis en trek je meest onflatteuse flanelle pyama aan, haha.

Groetjes,

TeHa

#2829752 Quote

Haha Teha, dat is niet zijn idee hoor, ik maatke me daar juist zoregn over….
    Ik ben dus een onwijs knuffelbeest, dus ik ben bang dat ik vanacht lekker met mijn kontje tegen hem aandraai. Dan zou ik me wel heel schuldig voelen als ik ineens een schreeuw hoor. Ik durf het ook allemaal niet zo goed………

Haha ik geloof dat ik het allemaal erger vind dan hij. Normaal ben ik degene die makkelijk zonder seks kan, maar nu mag ik niet eens knuffelen!!!!!!!!!

Maar goed, het kan altijd erger toch???
    Dikke kus Annet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen