Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16881 Wie Heeft Er Ook Zoaposn Onregelamtige Cyclus

• Auteur

hoi hoi

nou vandaag op dag 21 en nog steeds volgens mij geen eisprong gehad…

de vorige cyclus was 40 dagen lang……

ik word er niet goed van, want je kan je nergens meer op richten… je weeet niet waarneer je vruchtbare dagen zijn, je weet niet waarner je overtijd bent en je weet niet waarneer je ongi word….

weet iemand ook hoe het kan dat de een een korte en de ander en lange cyclus heeft en waar dat aan ligt ..

en hebben jullie tips om de cyclus korter te maken… als dat zou kunnen……..

lief tobi

#2829746 Quote

He hallo tobi!!!

Sorry dat je zolang niks van me gehoord gelezen hebt.
    Wil ff wat afstand nemen in de hoop dat het helpt. Zag je berichtje en kon het niet laten je even te helpen en evt gerusttestellen.
    Mijn cyclus is dus ook onregelmatig vorige keer week over tijd en volgens de site babybrabbel waar ik veel vandaan tover aan info kan je op basis van meedere data je cyclus berekenen. Weet ik weer via annet. De mijne duurt volgens hun nu dus 32 dagen en zou mijn ei deze zaterdag gehad hebben hoewel ik aan mijn slijm niks bijzonders gemerkt heb. Sinds   gisteren en vandaag rechtspijn dus kan ovu zijn???
    Het is allemaal erg moeilijk en zou het liefst 24 uur een gyn tot mijn beschikking hebben hihi maar helaas. Ook via babybrabbel ga je naar informatief en dan babyotheek en dan naar onderen naar reddevilotheek??? en daar vind je evtuele verklaringen voor je menstruatie die onregelmatig is en wat je er evt aan kan doen. Even snel gekeken voor je en sint janskruid kan helpen.
    Nou ik hoop je even geholpen te hebben heel veel suc6 en tot spreeks?
    Liefs nathalili

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen