Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kan het een innestelingsbloeding zijn?

• Auteur

Lieve lezers,

Toen ik mezelf vorige week afveegde, zat er een heel klein lichtroze streepje op mijn toiletpapiertje. Nu hebben we het op het internet nagekeken en het klopt dat het 6 dagen na mijn  ovulatie was (dan vind namelijk een eventuele innesteling plaats en kun je een heel klein beetje bloed verliezen). Nu zit ik al de hele week te  hopen dat het komend weekend wordt want dan heb ik  mijn NOD. Ik weet dat ik niet te veel moet hopen, maar ja, na 8 maanden spreekt je hart  ook natuurlijk erg hard. Nu zit ik vanaf net te twijfelen… Zou het idd een klein beetje bloedverlies zijn, of zou ik, omdat mijn ontlasting vrij zacht is op dit moment (sorry ), een klein wondje hebben kunnen zijn? Dat laatste betwijfel ik, want dan had ik het denk ik wel geweten.

Wie heeft eerder wel een innestelingsbloeding gehad rond die tijd van je cyclus en kun je me uitleggen hoeveel dat ongeveer was?

Dikke kus,

Sil

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct