Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16883 Angels Stelt Zich Netjes Voor

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik stel me hier even netjes voor.

Ben een meid van 22jr jong, en ben getrouwd
    met manlief die net 25jr is.

Ik ben vorige week gestopt met de pil. omdat ik denk zwanger te zijn.
    Wat helemaal niet erg is, want we wilde er al voor gaan.

ik moet vandaag of morgen orgi worden. Dus we zijn heel nieuwsgierig of het wel of niet is.

Wil graag in kontact komen met meiden die ook net zwanger willen worden, en meiden die al enige ervaringen hebben. zodat ik nog wat kan leren.

Gegroet Angels

#2829724 Quote

Nou ik ben ik weer, 5minuten later. ben er net achter gekomen dat ik nu orgi ben

Snik snik. echt heel jammer. maar ja. hoop de volgende ronde dat het wel beter is.

Dus nu over 2weken ben ik vruchtbaar toch?

Greetzz Angels

#2829725 Quote

hoi Angels,

Dat je nu ongesteld bent geworden komt doordat je met de pil bent gestopt.
    Dus ookal ben je zwanger door de pil ben je ongesteld geworden door de hormonen die erin zitten.
    Dus wieweet ben je wel zwanger, hoewel de kans wel heel klein is dat je door de pil heen zwanger wordt, het kan dus wel, maar hele kleine kans.

nu je dus gestopt bent met de pil kan het ongeveer een half jaar duren voordat je cyclus op gang is.
    Hopelijk heb je meteen een regelmatige cyclus maar dat weet je niet van te voren.
    Dus je hoeft niet perse over 2 weken vruchtbaar te zijn het kan ook over pas 4 weken ofzo…
    Je lichaam moet nog ff wennen het zonder pil te doen.
    Je kan wel je eigen lichaam in de gaten houden.
    Sommige mensen voelen hun eisprong namelijk.
    Je kan ook je slijm observeren.
    Rond je eisprong kun je namelijk last hebben van cervixslijm.
    Dit helpt het zaad naar de eicel te brenegn.
    Sommige mensen hebben heel duidelijk dit slijm en weten zo dat hun vruchtbare dagen eraan zitten te komen.

nou ik hoop dat jij wel een lekkere regelmatige cyclus krijgt.
    en als je nog vragen hebt kan je die hier altijd stellen.
    En als je op de NOD lijst wilt moet je ff je gegevens doorgeven.
    (zie kopje "voor alle nieuwelingen")

Liefs Bri

#2829727 Quote

Hoi,
    Balen dat je ongesteld bent geworden
    Het is niet zeker dat je over 2 weken vruchtbaar bent omdat je nog niet weet wat je cyclus is als je stopt met de pil. Je menstruatie moet nl opgang komen en dat kan wel even duren, bij mij was dit gelukkig niet het geval ik heb nu een cuclus van 26 dagen maar er zijn ook meiden met een cyclus  van  35 dagen.  Je hebt grote kans dat je cyclus niet precies 28 dagen is zoals bij de pil. Als je weet wat je cyclus is dan kun je uitrekenen wanneer je je eisprong hebt. Dit kun je uitrekenen op babybrabbel. Veel plezier met klussen.
    Liefs Rene

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen