Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16885 Wanneer Beginnen Met Clomid

• Auteur

Lieve allemaal,
    Ik moet deze maand beginnen met het middel clomid.
    Hiermee moet ik beginnen op dag 3 van m'n cylcus t/m dag 7.
    Op dag 10 moet ik terug naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.
    Maar nu het volgende. Wanneer reken je de eerste dag van m'n cylcus.
    Gisteravond had ik een paar lichte drubbels ( misschien 2 ) waaraan ik kon zien dat de ongesteldheid kwam. Bij het afvegen kwam er bv een beetje bruin bloed mee.
    Vanochtend bij het opstaan was het echt rood bloed.
    Was het dan gisteren toch gisteren de eerste dag van m'n cylcus of moet ik het vanaf vandaag rekenen…
    Wie kan mij helpen?
    Liefs van marie

#2829742 Quote

hai
    mijn naam is inimini en ik ben vandaag begonnen met clomid. op de derde dag. je moet de dag van de drupjes tellen als eerste dag. bij mij was dat zaterdag en ik krijg maandag 31 oktober een hsg en dan woensdag 2 nov gaan ze eieren tellen bij me.
    succes he met je clomid. hoeveel krijg jij ik heb 5 dagen 2.5 mg

#2829760 Quote

Hai,
    Tja, moeilijk hoor. Ik heb ook op een andere site gekeken en daar zeggen weer veel mensen dat als de ongesteldheid echt is doorgezet dat ik dat als eerste dag moet rekenen.
    Weet het ff nie meer……..
    Ik moet van dag 3 t/m dag 7 1 keer per dag 50 mg slikken.
    Heeft de gyn het zo bij jou uitgelegd dat je moet beginnen op de dag dat er druppels zijn…Het waren bij mij nog geen eens drupples, maar zag wel wat bij het afvegen.
    Gr van Marie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen