Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16886 Bericht Voor Mm

• Auteur

hoi

het is gelukt hoor!! het was een makkie.
    nu ben ik benieuwd waneer ik ongesteld word, via een echo zei de gyn dat het eitje in een begin stadium was, en dat alles er verder goed en rustig uitzag.

ik had nog even gevraagd naar evt stolsels ed. en dat is allemaal geen probleem, je lichaam moet waarschijnlijk even in evenwicht komen, en weer een nieuw ritme vinden, het ruimt even op.
    no problem dus.

hou me op de hoogte van je vorderingen, ok?

groeten en tot gauw

anke

#2829743 Quote

Gelukkig dat het mee viel!!
    Wat goed zeg dat zo'n gynecoloog dat kan zien zeg van je eisprong.
    Waarom moet jij naar de gyn. voor het verwijderen van je spiraal?
    Bij mij doet de huisarts dat.
    Nou veel succes met klussen en hopen dat je gauw zwanger mag zijn!!
    Ik ben nog steeds een beetje ongi. Ik ga maar uit van een nieuwe cyclus, die dan dus verleden week begonnen is. Anders weet ik het ook niet meer. Duurt jouw cyclus gewoon 28 dagen?
    Groetjes MM

#2829877 Quote

hoi hoi

ik ben naar de gyn gegaan omdat de gyn hem ook geplaatst heeft. bij de huisarts was het mislukt! mijn baarmoeder ligt achterover, hierdoor heb ik ook twee maal een pomp bevalling gehad, en waren mijn jongens niet ingedaald.

ik ben nog wel vergeten te vragen aan de gyn waneer mijn eitje gaat springen. hij was maandag 8mm, maar ik weet niet wat dit wil zeggen, hij zei wel dat het leek of ik net ongesteld was geweest. maar voor mijn idee is dat al langer geleden, dus ik weet nu nog niks.
    maakt niet uit hoor, we zien het wel, we gaan toch niet op speciale dagen klussen, zolang dat niet nodig is.
    gewoon lang leve de lol, dan is het het leukst.
    ik ben in iedergeval nog niet ongesteld geworden.

jij ook succes met klussen!!!!

groetjes   anke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen