Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

facebook

• Auteur

Hey dames,

hier een fb, hyves etc apaath, ha ha. En nu weet de helft wrs al wie ik ben, ha ha. Maar eh, is zo’n groep ook afgesloten voor de rest? Hoe werk zo iets? Ik vind het stiekem ook wel leuk om anders fb aan te maken… Ik heb namelijk de indruk dat het daar actiever wordt en hier iets minder of vergis ik me?

Liefs

#4444173 Quote

mij kan je vinden onder Mandy Jacobi

Redaro
    Lid
    #4444152 Quote

Je hebt me inmiddels gevonden zag ik!

#4444131 Quote

Mij vind je onder Ludy Vosmeijer Heemskerk, maar inderdaad bij Esther vind je de rest ook .. 🙂

mart73
    Bijdrager
    #4444560 Quote

misschien ook maar overgaan op facebook. Heb hyves, maar gebruik het echt nooit. Eerst maar eens kijken of ik me daar vanaf kan halen (altijd zo een gedoe).

Dan maar eens facebook zien. Zo een gesloten club lijkt me wel wat. Ivm werk wil ik niet openbaar op dat soort social media. Maar lijkt me inderdaad leuk, en als mensen daardoor hier gaan verdwijnen zou ik het wel jammer vinden om de stukjes en alles te gaan missen!

debjuh1986
    Bijdrager
    #4444614 Quote

Hoi meiden

de meiden die ik kon vinden op facebook heb ik een vriendschaps verzoek gestuurd.
    ga nog wel even kijken of ik nog meer meiden kan vinden maar zo niet willen jullie mij dan toevoegen.?

liefs debora en elena.

#4445116 Quote

Je vind mij onder Jessica van engelenburg uit Amerongen leuk om ook andere december mama’s te spreken 😉

xxesjexx
    Bijdrager
    #4445137 Quote

Hej Jessica!

Heb je naam ingevoerd, maar krijg 2 jessica’s van Engelenburg. Durf je dus niet toe te voegen. Ben bang dat ik dan de verkeerde heb. Zou je mij ook toe kunnen voegen? Je kunt me vinden onder de naam esther.kuypers.

Wij zijn ook erg nieuwsgierig naar jou….en of je weer zwanger bent!?

xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct