Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16889 Zwangerschapstest Negatief En Nu

• Auteur

Hai
    ik heb van het weekend een zwangerschapstest gedaan, helaas was dit negatie. Normaal duurt mijn cyclus 34 dagen vanaf dat ik gestopt ben met de pil (nu 4 maanden) Nu ben ik al op 40 dagen. Wat moet ik nu doen? ik wil niet naar de dokter

groetjes Wies

#2829763 Quote

He Wies,

Het kan best zijn dat je lichaam nog niet helemaal gewend is zonder pil.
    Het duurt ongeveer een half jaar voor je een normale cyclus hebt.
    Wacht het gewoon nog even af dat zal ook het advies zijn die je van de dokter krijgt als je hem belt.
    Het kan best wel een week of soms nog wel 2 weken duren voor je weer ongi wordt.
    Maak je niet druk stress helpt ook niet!

Het kan ook zijn dat je zwanger bent en dat er nog niet genoeg HCG in je urine zit waardoor de test nog negatief uit wijst.
    Test als je het over een paar dagen nog ongi bent nog een keer.
    Ik hoop voor je dat het raak is!

LIefs Bibbi

#2829774 Quote

Bibi bedankt voor je snelle reactie aan het eind van deze week ga ik nog maar een keer testen.

Liefs Wies

#2829809 Quote
    quote: wies schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2005 19:31:20'));

Hai
    ik heb van het weekend een zwangerschapstest gedaan, helaas was dit negatief. Normaal duurt mijn cyclus 34 dagen vanaf dat ik gestopt ben met de pil (nu 4 maanden) Nu ben ik al op 40 dagen. Wat moet ik nu doen? ik wil niet naar de dokter

groetjes Wies

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen