Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16891 Brr Ik Moet Morgen Een Uitstrijkje Laten Maken

• Auteur
    hoi hoi

dit is al de tweede maand dat ik bruine afscheiding heb en af en toe ook bruine druppels verlies……..

nu heb ik de dokter gevraagd wat dit kan zijn en ze vonden het verstandig om een uitstrijkje te laten maken…

ik heb net op internet gelezen wat het allemaal kan betekenen bruine afscheiding nou brrrrr daar word ik toch wel angstig van……(baarmoederkanker ed0

ik vind het nu best wel eng ed

heb vandaag ook hele moeie benen en voel me gammel en   misselijk…..

we zullen het wel zien

liefs tobi.

#2829761 Quote

Hoi,

Meid sterkte hoor! Ik kan me voorstellen dat je er nerveus voor bent, nou ja voor de uitslag dan. Het uitstrijkje zelf stelt niet zoveel voor hoor! Ik ben inmiddels ook lid van de club van dertigers dus ik ben begin dit jaar ook geweest voor een uitstijkje. Ik was ook erg nerveus maar het is me enorm mee gevallen en gelukkig was alles goed.

Ik hoop voor jou dat het ook meevalt en dat ook alles goed blijkt te zijn. Wie weet is er wel een andere reden voor het bruin verlies!

Laat nog ff horen hoe het gegaan is!

Groetjes Sandra

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen