Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16892 Happy En Verdrietig

• Auteur

Hallo,
    Mijn allerbeste vriendin vertelde me vanavond dat ze zwanger is! Van de 2e. Ze is nog niet zo lang geleden weer gestopt met de pil en omdat ze een beetje misselijk was dacht ze ineens van oh ja wanneer moet ik eigenlijk ongi worden?!!! Nou en ze heeft vandaag een test gedaan en het is positief! Ik ben hartstikke blij voor haar!! Ik kon ook echt heel vrolijk reageren. Maar het liefste wil ik het haar ook zo graag ooit vertellen dat ik zwanger ben!  Bij de 1e was ze ook meteen zwanger, oneerlijk hè? Ik gun het ze echt echt van harte. Ik zou willen dat ik een beetje vruchtbaarheid van hun kon lenen…snik

Zo dat moest ik even vertellen.
    Groetjes van Suuske.

#2829779 Quote

Ooh Suuske, wat is het toch oneerlijk verdeeld he?
    Kan me je gevoelens goed voorstellen. Mijn vriendin was van de tweede ook weer pas boem zwanger. Niet dat ik het haar niet gun, maar ze ging er zelf ook helemaal vanuit dat ze gelijk weer zwanger zou zijn. Grrrr….
    Hoewel ik van de eerste in ronde 3 ben zwanger geraakt zit ik nu "al" in ronde 5.
    Ach… we moeten niet gelijk de moed opgeven toch?? Ook jij kan vast heel snel je vriendin vertellen dat jullie lekker samen zwanger zijn.

Groetjes,

TeHa

#2829787 Quote

Hoi Suuske

Het leven is soms niet eerlijk en niet goed ingedeeld
    maar ook bij jou en iedereen die nog zwanger moet
    worden kom het  goed. Toen ik van mijn vriendin te horen kreeg
    dat ze zwanger was toen had ik ook zoiets van dat
    wil ik ook maar had toen net een miskraam achter de
    rug.

Maar het komt allemaal goed en mag jij het blijde
    nieuws gaan vertellen..

Veel sterkte Veel liefs Ronda

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen