Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16893 Zou Het Dan Toch Raak Zijn

• Auteur

goedemorgen allemaal,

ben ik weer met een vraagje! Ik had de moed al een beetje opgegeven dat ik zonder behulp van de gyn zwanger zou worden, maar nu twijfel ik toch echt. Sinds gister steeds hele kleine steekjes in mijn linker borst. Mijn borsten gaan ook steeds meer zeer doen. Ik weet niet goed hoe ik het gevoel moet omschrijven. Ik heb dit en het jaar dat wij proberen zwanger te worden nog nooit op deze maniet ervaren. Mijn NOD is a.s. vrijdag en ik wil als de ongi niet komt zondag gaan testen. Vind het gewoon weer super spannend! Zou het dan toch raak kunnen zijn?

Liefs Marian

#2829773 Quote

Hallo

Ik hoop voor je dat het raak is!
    Maar uit eigen ervaring weet ik dat wanneer je denkt en hoopt dat je zwanger bent het toch echt allemaal tussen je oren kan zitten, ik had bij mijn laatste NOD dat is veel moest plassen, kleine krampjes in me buik, wisselende buien, ik was er bijna zeker van dat ik zwanger was en zo voelde ik me ook.
    Dus ik na 3 dagen overtijd een test gedaan NIET ZWANGER en de volgende dag werd ik ongesteld, ik was er gelijk niet meer mee bezig dat ik zwanger zou kunnen zijn en al mijn sypthonen waren verdwenen.
    Het is echt moeilijk om kalm te blijven terwijl je zit te wachten op je NOD.
    Maar het beste is je er niet te veel op verheugen.
    Ik wil je niet ontmoediggen maar het is steeds zo'n teleurstelling wanneer die rode duiveltjes tevoorschijn komen .

Succes ik zal voor je duimen!
    Groetjes Peggy

#2829831 Quote

Hoi hoi,
    ik weet precies wat je bedoelt. Ik neem me ook steeds voor om er niet te veel mee bezig te zijn. En het lukt me aardig. In het begin dacht ik bij alles wat ik voelde aan het zwanger worden, maar dat heb ik nu niet meer. Daarom is het zo vreemd dat ik deze klachten nu heb. Is dus ook de reden dat ik nu denk dat het misschien wel eens raak kan zijn. Misschien heb je gelijk en word ik weer door mijn eigen lichaam in de maling genomen! Ik hoop van niet, maar ik wacht het maar af.
    Bedankt voor je reactie!

Groetjes Marian

#2829833 Quote

Ik hoop het zo voor je en wat duren die dagen dan lang he?
    Ik zal voor je duimen!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen