Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16894 Voor Kkimmm Tebbe Daantje81 Myra Wever Jeanette

• Auteur

Ik vroeg me af hoe het met deze dames gaat?

Kkimmm,   Tebbe, Daantje81,   Myra Wever   Jeanette

Zij hebben nml dezelfde NOD dag als ik.
    Helaas zijn vandaag de rode duiveltjes langs gekomen. Door voor de volgende ronde.

Groet, Mia

#2829793 Quote

He Mia,

Balen he die rode duivels….
    Bij mij ook hoor, ze zijn gisteren begonnen..

Had het zo gehoopt deze maand..

Maar nee hoor…. ben ook inderdaad nieuwsgierig naar de overige dames.

Nu ronde 7   1e hummeltje 34 jaar

Liefs
    Jeannette34    

#2829806 Quote

Haai Mia,

Hier nog geen duivels. Vrijdag dacht ik daar komen ze, maar het heeft niet doorgezet.

Ik weet het ook even niet meer, zal ik gaan testen of niet, zal ik wachten tot het weekend. Was toch een beetje teleurgesteld vrijdag dat het niet raak was deze maand en nu durf ik niet zo goed meer te testen. Heb weer een beetje hoop gekregen.

en mijn mannetje zegt alleen maar, ik snap niets meer van jouw cyclus hoor, je moet er niet te veel mee bezig zijn. Ik loop me suf naar de WC (naast dat ik veel moet plassen ook om steeds te kijken of het er al is.)

Tebbe

#2829847 Quote

He meiden,

Ik kom niet zo vaak meer op dit forum. Op de een of andere manier meer rust gevonden en daardoor ook niet zo vaak meer op het forum. Alle onderzoeken bij de gyn achter de rug en dat lijkt allemaal goed, dus dat is mooi. Inmiddels ben ik ook 2 dagen overtijd, maar mijn ei was ook 2 dagen later (getest met ovulatietesten) en daardoor denk ik dat het nog wel komt. Ik durf in ieder geval niet meer te testen. Heb al zoveel negatieve testen gehad, dat ik nu maar afwacht!!!! Wel spannend. Ik heb wel veel buikpijn (al meer dan een week),  dus de duivels zullen wel weer komen!

groetjes kim
    ronde 12, 1e kindje

#2829853 Quote

Zwanger, ik heb het aangedurft en ja de test was positief. Ik weet niet wat ik nu voel, ben  zo blij, er gaat vanalles door me heen.

Maar vindt het voor jullie zo jammer dat jullie nog niet meekunnen naar het zwanger forum.

Ik strooi wat hormoontjes rond en hoop dat jullie snel mogen volgen

Tebbe, 2e kindje, ronde 7

#2829918 Quote

en daar zijn de duivels alweer…………….Poe ik geloof er allemaal niet meer zo in!!! Ronde 13 kan ook niet veel geluk brengen als ik dat getal zie……

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829934 Quote

Hallo Tebbe, Jeanette34 en kkimmm,

Tebbe van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! Ben erg blij voor je. Op naar het volgende forum en heeeeeeeeeeel veel geluk toegewenst en een fijne zwangerschap.
    Ik hoop dat het rond strooien met hormoontjes ons, Jeanette 34 3n Kkimmm geluk brengt.

Jeanette34 en Kkimmm, balen dat de duiveltjes er weer zijn.
    Ik ben nog maar net begonnen en ga nu voor ronde 3 (1e  hummel)  Ik hoop maar dat mn cyclus een beetje regelmatig blijft. Ik heb echter wel gemerkt dat ik mn ongi dagen minder heftig zijn dan toen met de pil. Terwijl ik in eerste instatie aan de pil ben gegaan vanwege de heftige klachten.

Wat ik me afvroeg, hoe zijn jullie partners er onder. Hoe reageren ze als je ongi bent?

Dames succes en laat ff weten wat de uitslag is de volgende ronde.

Liefs Mia

#2829987 Quote
    quote: Zwolsenieuwe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2005 20:20:42'));

Hallo Tebbe, Jeanette34 en kkimmm,

Tebbe van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! Ben erg blij voor je. Op naar het volgende forum en heeeeeeeeeeel veel geluk toegewenst en een fijne zwangerschap.
    Ik hoop dat het rond strooien met hormoontjes ons, Jeanette 34 3n Kkimmm geluk brengt.

Jeanette34 en Kkimmm, balen dat de duiveltjes er weer zijn.
    Ik ben nog maar net begonnen en ga nu voor ronde 3 (1e  hummel)  Ik hoop maar dat mn cyclus een beetje regelmatig blijft. Ik heb echter wel gemerkt dat ik mn ongi dagen minder heftig zijn dan toen met de pil. Terwijl ik in eerste instatie aan de pil ben gegaan vanwege de heftige klachten.

Wat ik me afvroeg, hoe zijn jullie partners er onder. Hoe reageren ze als je ongi bent?

Dames succes en laat ff weten wat de uitslag is de volgende ronde.

Liefs Mia

Hee Tebbe meid van harte gefeliciteerd  wat een geweldig nieuws…
    Meis geniet ervan en hou ons wel op de hoogte hé….
    Hopelijk hebben de rondstrooiende hormoontjes een beetje geholpen..
    En mogen wij wellicht mee naar het volgende forum….

He Mia en Kim…
    Tja wij gaan weer voor de volgende ronde… voor mij nu ronde 7….

Helaas…. nieuwe ronde nieuwe kansen…

In het begin was mijn partner héél nuchter.. Hij wil net als ik héél erg graag kinderen.. maar als ik dan ongi werd had hij meer zoiets van ach.. "het komt wanneer het komt".
    Nu merk hij wel dat ik er best moeite mee hebt en nu is eigenlijk het moment dat hij er iets opener over wordt…

En hoe reageert de partners van jullie…
    Ik ben bijna van de rode duivels af en gaan dan weer voor het eggi…

Weten jullie toevallig jullie nieuwe nod alweer, en zullen we weer gelijk opgaan of niet….
    In ieder geval véél succes met het klussen.

Liefs
    Jeannette34

#2830024 Quote

Hallo dames,

Mijn nieuwe NOD dag zal de de 22 november moeten zijn als ik goed uit mn hoofd het gerekend.

Mijn parter is ook ontzettend nuchter en omdat we nog maar net begonnen zijn kan ik er nog niet echt uit op maken hoe hij  zich voelt. Het is niet zo'n prater. Wat ik wel weet is dat hij aan alles erg moet wennen. Begrijp me niet verkeerd het stoppen met de pil is in overleg gegaan en hij vindt het leuk maar ook erg!!! spannend. Hij is heel onzeker over hoe wat waar en wanneer terwijl ik voor de verandering heel zeker daarin ben.

Gaat jullie kind naar een opvang later of blijf je thuis?

Groet Mia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen