Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689461 Ei Ei Ei We Zijn Zo Blij

• Auteur

Net de fm gehad en er zit een mooi eitje van bijna 19mm!!!!!!

Dus zei ze ik ga jullie huiswerk meegeven 😉

Donderdag krijgen we weer een meting maar dan is die als het goed is weg……… Vind het zo spannend, stuiter helemaal! Vind het zn raar idee dat je nu weet dat het elk moment kan gaan gebeuren…… Heb echt goede hoop dat het nu gaat lukken, kan toch bijna niet missen als je precies weet wanneer je je eisprong hebt zou je zeggen.

Dit wordt onze ronde!

#4444949 Quote

Fijn meid. Dan voorlopig geen clomid voor jou. Joepie hahahaha. Spul werkt wel, maar zonder is het toch een stuk fijner. Ik hoop dat het nu snel raak mag zijn voor je. Het is inderdaad wel makkelijker als je weet wanneer je eisprong is. Al biedt dit geen garantie. Maar hou die goede hoop vast!

#4444815 Quote

Wat een goed nieuws meid!! lekker aan de klus en hopelijk is dit jullie ronde 🙂

#4444818 Quote

Super zeg! Snel aan de klus zou ik zeggen!

X

#4444819 Quote

kijk dat is het nieuws dat ik wilde lezen!!!

Wat fijn meid!!

natuurlijk kan het nu niet meer mis gaan!!!

Moet je nog wel bloed laten prikken een week na je eisprong? Of gewoon wachten tot je nod?

Super meid!!

#4444821 Quote

We zijn echt super blij…… Mijn man is bang dat ik te enthousiast ben hahaha maar ik heb er een heeeeeeel goed gevoel over.

vanavond gaat wel lukken hahaha Wat een feest toch voor die mannen rond onze eisprong 😉

Ja Mascha ik moet een week erna bloedprikken vandaar donderdag nog een meting zodat ze het wat precies kan zien wat betreft bloedprikken.

De steken links heb ik ook heftiger nu dus kom maar op ei!

Ben benieuwd of er iemand is die er ervaring mee heeft dat het raak is na metingen. Je weet toch wel preciezer wanneer je eisprong is.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4444832 Quote

Echt super meid!

Ja bloed prikken moet dan op dag 21-22….ik heb afgelopen vrijdag ook te horen gekregen dat het een heel goede eisprong was en nu wachten tot morgen!!!! Morgen gaan we testen!!!!!
    Ik ben zoooooo zenuwachtig!!!!, Ik voel vanalles maar durf geen hoop te hebben….

Nou, aan de bak zou ik zeggen, en je weet wat ze zeggen, de mooiste kindjes komen van het beste geklus!!!

#4444834 Quote

oh en ik wil me verder nergens mee bemoeien maar nu al gaan klussen he?!! Er is vaak een misverstand over het klussen rond de tijd van je ei. Het s het beste als er zaadjes klaar liggen, dus dat die al liggen te wachten als je ei springt. Als je pas klust op de eisprong kan het echt te laat zijn! Dus wat ze mij aanraadde was nu om de dag klussen tot je zeker weet dat je ei is geweest!
    Ook als het pijn doet met stoten (sorry-:)) dan is dat een teken dat het niet lang meer duurt! Echt, zo vertelde ze het mij! Ik voelde dat ook duidelijk en dat is geen fijn gevoel maar wel goed vor het goede doel!!!!

#4444837 Quote

Spannend Mascha! Hoop zo dag je morgen positief test! Dat moet toch wel met zn supereisprong!

Die zaadjes liggen klaar hoor 😉 dus laat dat mooie kindje maar komen!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen